Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Älä tee kuten minä, tee kuten sanon  (Luettu 1223 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/lohi-ylella-hallitus-aikoo-laittaa-valtion-omaisuuden-myynnista-tulevia-rahoja-kannattamattomiin-hankkeisiin-kannattaa-perata-tarkkaan/

Noinhan kepuideologiaan kuuluu.
Jos puolue ei osaa edes omia rahojaan, ja valitionvarainmisterisalkku näytti viimeisimmät taidot, aika kornia huudella muille.

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Älä tee kuten minä, tee kuten sanon
johtaja Orbolla taitaa olla ongelma...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/lohi-ylella-hallitus-aikoo-laittaa-valtion-omaisuuden-myynnista-tulevia-rahoja-kannattamattomiin-hankkeisiin-kannattaa-perata-tarkkaan/

Noinhan kepuideologiaan kuuluu.
Jos puolue ei osaa edes omia rahojaan, ja valitionvarainmisterisalkku näytti viimeisimmät taidot, aika kornia huudella muille.
ymmärssinkö oikein että eemeli kannattaa tunnin rataa kokoomuksen vaalikarjalle turkuun sen sijaan että tehtäisiin hyvät kiskot tampereelle eemelin kotikonnuille mistä hyötyisi huomattavasti suurempi osa maastamme :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sekös kepuloista kaihertaa, eteläänkin investoidaan.
Olisi pitänyt keskelle ei mitään tehdä junarata ja muutama kymmenen kilometriä uutta moottoritietä.
Onhan se paljon järkevämpää investoida sinne missä ihmiset on ja loputkin tulossa.

Taas kummaa parkua kun itäsuomi jää kiertoenergiainvestoinneissa jälkeen.
Mikä kumman &&&&&& tu jotta investoinneissa pitäisi olla jokin muu peruste kuin taloudellinen.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Sekös kepuloista kaihertaa, eteläänkin investoidaan.
Olisi pitänyt keskelle ei mitään tehdä junarata ja muutama kymmenen kilometriä uutta moottoritietä.
Onhan se paljon järkevämpää investoida sinne missä ihmiset on ja loputkin tulossa.

Taas kummaa parkua kun itäsuomi jää kiertoenergiainvestoinneissa jälkeen.
Mikä kumman &&&&&& tu jotta investoinneissa pitäisi olla jokin muu peruste kuin taloudellinen.
onko tampere tuppukylä keskellä ei mitään eemelin mielestä :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ai nyt sä vingut et tampereelle, mut ei turkuun.
Voiko yksinkertaisuus olla yksinkertaisemmassa muodossa.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ai nyt sä vingut et tampereelle, mut ei turkuun.
Tamperetta on perusteltu sillä että sieltä tuohon nopeaan yhteuteen linkittyy huomattavasti useamman ihmisen matka kuin kokoomuksen vaalilaitumelta :-\ :-\ :-\ :-\

ja kyllähän sen ymmärtää jos ei ole ainut ikkuna metsään päin olevassa töllissä kasvanut, turussa toesella puolella on meri :-\ :-\ :-\ :-\

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vastaavasti kun Tampereella katsoo toisen puolen ikkunasta, alkaa kehitysalue, kepulandia. Joten puntit taitaa olla aik tasan, no tosin meressä taitaa olla enemmän elämää.

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemelille ja Sepelle lisää rahaa, ei tarvitse Vipuunkaan ottaa kuvia, riittää kun on vain elossa.

Maanviljelijöiden eläkkeisiin entistä enemmän budjettirahaa https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d99d3898-466b-4826-8d63-b70a2a01b5c0

Nytpä Sepenkin pitäisi tapansa mukaisesti todeta; "Meillä on hyä hallitus". :D

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vastaavasti kun Tampereella katsoo toisen puolen ikkunasta, alkaa kehitysalue, kepulandia. Joten puntit taitaa olla aik tasan, no tosin meressä taitaa olla enemmän elämää.
niin että toinen ikkuna on eemelillä mehtään päin, toinen kepulandiaan... eikö se olisi sitten siunauksellinen tilanne jos rata vedettäisiin torpan yli :-\ :-\ :-\ :-\

vai pelkääkö eemeli että kokoomuksen vaalilupaus lupa-asioiden sujuvoettamisesta ja lunastusarvojen tarkastelusta on kylmää kyytiä  korvessa asuvalle :'( :'( :'( :'(

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kyllä...ja vieläpä helposti ...eemeli ei tarvitse sen näkemiseen muuta kuin peilin..

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No onneksi olet sen verran kaukana, ettei näy.
Kuvasi osiossa kertonee kaiken.