Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljan hinta laskee  (Luettu 1680 kertaa)

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Viljan hinta laskee
Sikaflunssa laskee rehunkulutusta Suomessa jolloin viljan ylituotanto kuumentaa viljamarkkinoita entisestään.

Koskenkorva lisää etanolintuotantoa sikojen tervehdyttämiseksi.

On se hurjaa mihin kaikkeen etujärjestö voikaan pystyä.
Poliittinen *****.

Sepedeus

• Vieras
Vs: Viljan hinta laskee
Sikaflunssa laskee rehunkulutusta Suomessa jolloin viljan ylituotanto kuumentaa viljamarkkinoita entisestään.

Mä laitoin tuota viherlannoitusnurmea ja luonnonhoitopeltoa kasvamaan. Tuotto on varmaa ilman suuria kuluja. Kylvöaikaa kesäkuun loppuun. Voi hoidella näitä rahakkaampia hommia. :D

sorkkahessu

• Vieras

Mä laitoin tuota viherlannoitusnurmea ja luonnonhoitopeltoa kasvamaan. Tuotto on varmaa ilman suuria kuluja. Kylvöaikaa kesäkuun loppuun. Voi hoidella näitä rahakkaampia hommia. :D

Ihan turhaan , paitsi viherlannoitus . Viljanhinta nousee taas koska muualla tulee huonoja satoja .
Raudanhinta nousee koska Kiinalaiset takavarikoi kaiken piikkalangan , siihen romahti kommunismi .  ;)

Sepedeus

• Vieras

Ihan turhaan , paitsi viherlannoitus . Viljanhinta nousee taas koska muualla tulee huonoja satoja .
Raudanhinta nousee koska Kiinalaiset takavarikoi kaiken piikkalangan , siihen romahti kommunismi .  ;)

Mun mielestä helppo raha ei oo koskaan turhaa :D

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No Suomessahan on viljan hinta kuralla aina, jostain syystä, mutta onneksi rajat on auki ja ulkomailta edes mahdollisuutta saada hintakorjausta, jos aihetta.

sorkkahessu

• Vieras
No Suomessahan on viljan hinta kuralla aina, jostain syystä, mutta onneksi rajat on auki ja ulkomailta edes mahdollisuutta saada hintakorjausta, jos aihetta.

Ajatteles -80 luvun lopun ja -90 luvun alun , silloin oli rajat kiinni ja hinta korkeella .