Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihmeellistä toimintaa agronetissä  (Luettu 2498 kertaa)

Pölhökustaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Moi

Oikeasti olen nimimerkki Rakkine, täällä en ole ollut pariin viikkoon, kun jostain syystä pari viikkoa sitten oli yht äkkiä agrontin etusivulla ilmoitus: Vieras, sinulla on porttikielto tälle keskustelualueelle! Mainostus. Mainostaminen on kiellety. Porttikiellollesi ei ole määritetty päättymishetkeä.

Mielestäni järjetön ja perusteeton porttikielto. Todellakaan en ole täällä mitään mainostanut missään ketjussa. Jos mainostamiseksi tulkitaan firmojen ja tuotteiden nimien mainitseminen ketjun viesteissä ja keskusteluiden sisällöissä, niin tällä perusteella aika suuren  osan  tänne kirjoittavista pitäisi saada porttikielto. Jos ylläpitäjä väittää minun jossakin mainostaneen, hänen pitäisi edes näyttää toteen tämä väite, eli näytää missä viestissäni tuo mainostus on tapahtunut. Nyt kuitenkin tulee vain tuo yhtäkkien tyly ilmoitus porttikiellosta.

Yksi mahdollisuus on se, että joku typerä tekoälysovellus  toimii nykyään ylläpitäjänä, ja siinä on algoritmi, joka tulkitsee mainostamiseksi tuotteiden ja firmojen nimien mainitsemisen, mutta silloin moni muukin  mun lisäkseni pitäisi saada porttikielto, mutta kun ei ole ilmeisesti saanut, niin en tähän teoriaan usko.

Chromen ingocnito- asetuksen kautta tätä tietysti pystyy lukemaan, ja huvittavaa onkin, että jos saa porttikiellon, niin jo pelkkä lukeminenkin on estetty selaimen normaalilla asetuksella. Todellista venäjä-tyylistä sensuuria siis.   No nyt rekisteröidyin uudelleen toiselta koneelta tällä uudella nimimerkillä, päästäkseni tekemään edes tämän valituksen,  mutta koska katson etten mainostamiseen ole syyllistynyt, toivon että ylläpito palauttaa luku- ja kirjoitusoikeuteni, vieläpä ANTEEKSIPYYNNÖN KERA, koska minä olen tässä tapauksessa oikeassa ja YLLÄPITO VÄÄRÄSSÄ.

Viimeksi muokattu: 06.04.23 - klo:08:59 kirjoittanut Pölhökustaa

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9914
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Täällä tuskin on ylläpitoa. Tai jos on niin se on Kremlissä. Ja jos se olisi siellä tällä sivustolla olisivat vain Mooses ja Niva. Täytynee katsella niitä kirjoituksia kuinka hyviä mainoksia niissä on ollut. Näin äkkiseltään en muista mitään.

Pölhökustaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Täällä tuskin on ylläpitoa. Tai jos on niin se on Kremlissä. Ja jos se olisi siellä tällä sivustolla olisivat vain Mooses ja Niva. Täytynee katsella niitä kirjoituksia kuinka hyviä mainoksia niissä on ollut. Näin äkkiseltään en muista mitään.

Tai sitten on  tapahtunut "Lintilät" eli joku potenssipillerien myyjä on hakkeronut tilini, ja mun ip-osoitteeni  ja on mainostanut  ja se on mennyt mun piikkiin.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12223
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
15.3. on pistetty paha MT:stä.  Tosin vain käänteistä mainostamista. ;D
Pitänee harkita lehden kestotilauksen lopettamista. Lehti on nykyään täynnä ilmastovouhotusta, vihreää siirtymää, vihreiden poliitikkkojen haastatteluja, kaikenlaista viihdettä, mutta varsinaista maatalousasiaa hyvin vähän enää lehden sivuilla on...

Pölhökustaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
15.3. on pistetty paha MT:stä.  Tosin vain käänteistä mainostamista. ;D
Pitänee harkita lehden kestotilauksen lopettamista. Lehti on nykyään täynnä ilmastovouhotusta, vihreää siirtymää, vihreiden poliitikkkojen haastatteluja, kaikenlaista viihdettä, mutta varsinaista maatalousasiaa hyvin vähän enää lehden sivuilla on...

No jo on aikoihin eletty jo tosta tulisi porttis.  Vain onko J. Marttila tai J. Kemppainen kaiken takana...menee foliohattuiluksi, mut silti ...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9914
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Täällä tuskin on ylläpitoa. Tai jos on niin se on Kremlissä. Ja jos se olisi siellä tällä sivustolla olisivat vain Mooses ja Niva. Täytynee katsella niitä kirjoituksia kuinka hyviä mainoksia niissä on ollut. Näin äkkiseltään en muista mitään.

Tai sitten on  tapahtunut "Lintilät" eli joku potenssipillerien myyjä on hakkeronut tilini, ja mun ip-osoitteeni  ja on mainostanut  ja se on mennyt mun piikkiin.

Tuo tosiaan on mahdollista

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Rakkine on kohdannut oikeusmurhan. Ihan selkeästi.

Millä lailla ylläpitoa voisi painostaa korjaamaan erehdyksensä? Je suis Rakkine -kampanja?
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12223
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Mä sain kerran vapaan sanan kirjoituksesta huomautuksen, että 'Tämä on maatalouspalsta'. No niitä saksalaisia kylmäporsitusjuttuja tai -videoita ei lue kukaan, niin kirjoittelen enempi joutavia vapaan sanan puolelle.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
No mitään mainostusta kirjoituksissasi ei näy olevan.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Täällä tuskin on ylläpitoa. Tai jos on niin se on Kremlissä. Ja jos se olisi siellä tällä sivustolla olisivat vain Mooses ja Niva. Täytynee katsella niitä kirjoituksia kuinka hyviä mainoksia niissä on ollut. Näin äkkiseltään en muista mitään.
Tämä on totta. Ylläpito lopetettiin varmaan jo kymmenen vuotta sitten. Korkeintaan pari kertaa vuodessa joku käy katsomassa ettei serveri ole kaatunut, mutta muuten kaatopaikka saa tulla toimeen omillaan. Melkein ihmettelen, ettei joku Jihadporukka ole kaapanut tätä omiin tarkoituksiinsa.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
kellp ainakin jossain kremlin ajassa nimittäin just nyt on kello 18.59

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
eli kello ainakin ihan mitä sattuu nimittäin tuo mun viestin aika näky sit olevan 19.12 tai jotain.

Talepan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
Melkein ihmettelen, ettei joku Jihadporukka ole kaapanut tätä omiin tarkoituksiinsa.

...eetiveemeli, aamuyöstä yömyöhään. From dusk till dawn...     :o


Siis ei kai nyt vapaaehtoisesti käsiään paskaan työnnä??


Mitä *****a te oikein kuvittelette.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
tutkimuksieni mukaan antitesantti on ylläpidon nimmari, silloin tällöin tuuttaa noita kommentteja jokaiseen keskusteluun ja sitten on aivan hiljaa. Yleensä kellonaika on silloin 16.00-18.00. Ei mulla muuta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Ihmeellistä toimintaa agronetissä
kellp ainakin jossain kremlin ajassa nimittäin just nyt on kello 18.59

DDR huuhaa, palioko kellp on ny...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."