Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tappava sikainfluenssako?  (Luettu 1291 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Tappava sikainfluenssako?
Kyllä tuo hysteriä menee jo aivan liian pitkälle.Kyseessähän on samanlainen influenssa kuin tämä 60-luvulla Suomeen rantaunut hongkonkilainen. Minä olin silloin harjoittelemassa vanhainkojisa  ja mulleki se iski:hoipertelin kuumeisena johtajattaren luo ja selitin,etten pysty työhön koska kuume on kova.Johtaja tiuskaisi vihaisesti.:työt on tehtävä oli vaikka kuin sairas.Ja niin minä tein :kannoin ruokia,pesin pyllyjä,parilta kaivoin kakan ulos muovikäsineillä ;DPäätä huimas ja olo oli ihan hirveä.Mutta joku työntekijöistä oli tehnyt kantelun johtajasta,koska tarkastaja tuli ja johtajan huoneesta kuului hirveä mökä.Kohta sen jälkeen johtaja tuli itkuisin silmin ja sanoi:saat pari päivää vapaata.
Nykyään tällainen johtaja erotettaisiin. Ihme kyllä,vanhuksia selvisi siitä taudista monta,kuoli  muistaakseni vain pari:keuhkokuumeeseen.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Tappava sikainfluenssako?
hirvijä kohu noussu ku luulevat että parilla henkilöllä ois sikalentsu

Suomessa kuolee viinaan 2000 ihimistä vuojessa, eikä niistäkkään kouhkata

niin palijo mitä nyt näestä kahesta :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tappava sikainfluenssako?
Melutaanhan siitä ehkä hiukan liikaa, mutta se potentiaali mikä tämän kaltaisessa taudissa piilee on pelottava.
Nothing is Something Worth Doing

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tappava sikainfluenssako?
luulenpa että nyt vappuna esiintyy sen kaltaista itse aiheutettua tautia oireina on hallitsematon käytös housuihin kuseminen ja paskominen esiintyy eritoden aulil ja veetieemeleillä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Tappava sikainfluenssako?
Kyllä tuo hysteriä menee jo aivan liian pitkälle.Kyseessähän on samanlainen influenssa kuin tämä 60-luvulla Suomeen rantaunut hongkonkilainen. Minä olin silloin harjoittelemassa vanhainkojisa  ja mulleki se iski:hoipertelin kuumeisena johtajattaren luo ja selitin,etten pysty työhön koska kuume on kova.Johtaja tiuskaisi vihaisesti.:työt on tehtävä oli vaikka kuin sairas.Ja niin minä tein :kannoin ruokia,pesin pyllyjä,parilta kaivoin kakan ulos muovikäsineillä ;DPäätä huimas ja olo oli ihan hirveä.Mutta joku työntekijöistä oli tehnyt kantelun johtajasta,koska tarkastaja tuli ja johtajan huoneesta kuului hirveä mökä.Kohta sen jälkeen johtaja tuli itkuisin silmin ja sanoi:saat pari päivää vapaata.
Nykyään tällainen johtaja erotettaisiin. Ihme kyllä,vanhuksia selvisi siitä taudista monta,kuoli  muistaakseni vain pari:keuhkokuumeeseen.

Minun mielestäni on viisasta ottaa tauti vakavasti, ainakin siihen asti, kunnes viruksesta tiedetään enemmän. Olis aika vastuutonta viitata kintaalla.

Kuuno Pärri

  • Vieras
Vs: Tappava sikainfluenssako?
uutisissa kerrottiin, että tavallinen influenssa tappaa maailmassa joka vuosi puoli miljoonaa ihmistä ja malariaan kuolee jopa miljoonA ihmistä vuosittain. Ja tähän  höpö-höpö -flunnssaan on kuollut tähän mennessä jopa 25 ihmistä.

Höpö-höpö -flunssa tämä on, eikä mitään muuta, media luo hysteriaa, tekee kärpäsestä härkäsen, eikä mitään muuta, tämä on pelkkä median luoma höpöhöpö-flunssa.