onko ammattidiesel kuljetustukea, eemeli tekemässä karhunpalvelusta meijerin vieressä asuvalle maidontuottajalle
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 01.03.23 - klo:04:51onko ammattidiesel kuljetustukea, eemeli tekemässä karhunpalvelusta meijerin vieressä asuvalle maidontuottajalle Mielenkiintonen kymysys... 🎅
Kuljetustuki ja ammattidiesel ovat kuin omenia ja meritähtiä, vertailtuna.-SS-
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 02.03.23 - klo:22:41Kuljetustuki ja ammattidiesel ovat kuin omenia ja meritähtiä, vertailtuna.-SS-mitä ammattidiesel oikeasti edes ratkaisisi, raha kiertäisi vaan entistä useamman mutkan kautta ja poliittinen epävarmuus siihen päälle
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 02.03.23 - klo:23:01Lainaus käyttäjältä: -SS- - 02.03.23 - klo:22:41Kuljetustuki ja ammattidiesel ovat kuin omenia ja meritähtiä, vertailtuna.-SS-mitä ammattidiesel oikeasti edes ratkaisisi, raha kiertäisi vaan entistä useamman mutkan kautta ja poliittinen epävarmuus siihen päälle Et ehkä ymärrä asioita kovin hyvin. No selitys sekin on. Dieselin alempi verokanta alkoi jo silloin kun oikeastaan ainoat dieselhenkilöautot olivat hitaita ja kömpelöitä nokivasaroita. Dieselveron alempi verokanta meni tarkoitettuun kohteeseen, eli ammatti- ja tavaraliikenteeseen, koska korkea ammttiliikenteen verotus olisi käytänössä kotimaisuudelle asetettu rangaistusvero ja toisaalta vientivero. Se siis ei ole[/i] [/i]verotukea[/i], vaan kahdenkertaisen verotuksen välttämistä. Bensiinivero oli korkea jo vuosikymmeniä sitten. Nyt yksityisten duunarien dieselhenkilöautoja on kertynyt jo 800000, koska kansa huomasi, että dieselhenkilöauto kulkee kovaa ja korkealta, ja saa polttoaineetkin halvemmalla. Alempi verokanta ei mene siihen tarkoitukseen, mihin sen kuuluisi mennä. Nyt sitten dieselveron palautus mahdollistaa dieselin hinnan nostamisen energiansisällön mukana bensiinin tasalle, ja tavaraliikenne vähentää sitten sen veron. Täysin verottomana ei kaasuöljyä saa ammattiliikennekään, eikä edes öljylämmittäjä tai maanviljelijä.Tällä tavalla järjestäen 800000 verosiipeilijää jäisi kyydistä, henkilöautoverotus samalle tasolle käyttövoimasta riippumatta. Paitsi pyhän lehmän, sähköauton osalta. Se taas on vihreän siirtymän kolehtia se.-SS-
Ajatusmaailmasi on sitä lapsellisuuden huippua.Nato sinuva varijelkooon
Ajatusmaailmasi sitä lapsellisuuden huippua.Niin kauan kuin yksikin kaltaisesi vaeltaa maaillisessa elämässä, maatalouden asema ei tule muuttumaan.Tyhmän ja yksinkertaisen eväät syödään ihan ensimmäiseksi.Olet parasta esimerkkiä, miksei mitään muuta puoluetta kiinnosta maatalouden etujen ajo.Asialla ei ole väliä, kunhan ajaja on väärä, loukuttaa peruskepu lapsellista jorkoniaan, asiast riippumatta.
perin mielenkiintoista, olisiko ammattidiesel sitten kytköksissä esimerkiksi liikennelupaan