Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rintamakarkuri palautetaan tänään palvelukseen  (Luettu 1048 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22093
No kaikkonen ei taida tietää, jos ratsastaa vanhempain vapaalla.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
Mitä v1ttua sää sönkötät, vanhus?

Filosofi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 974
Mitä v1ttua sää sönkötät, vanhus?

Suotta kysyt. Hällä meni nukkumaanmenoaika jo. Ja aamuyöllä siirtyy taas uusien keskusteluiden pariin..

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22093
Kyllä tässä nyt odottaisi  kepuloisilta myönteisempää suhtautumista vanhuksia kohtaan.
Pitäisi vähintäin saada neliapila kuusen neulasin rintamerkki pyyteettömästä vapaaehtoistyöstä kepuloisten puolesta. Senkin antaneet muiden vastuulle, kuten kaiken muunkin.
Onhan se nähty nykyhallituksesta, miten kepu kohtelee vanhuksia. Ei vanhus ollut desimaali, ei edes tuhannesosa. Kun käytetty loppuun, joutaa heittää pois.
Olenkin sanonut omisille, jos joku päivä alkaa tuntumaan siltä, jotta ymmärrän  kepuloista politiikkaa, on omaisten aika tehdä ratkaisunsa. Onhan myönteisyyden nimissä havaittavissa, jotta seuraava eduskunta lienee myötämielisempi eutanasialle.

Kirjoituksiani on joskus jopa kehuttu, vahvistavan kepu kannatusta. Miten alhaalla se sitten olisikaan, mutta kepuloiselta kiittämättömyys on kaiken palkka.

Viimeksi muokattu: 02.03.23 - klo:05:59 kirjoittanut Eemeli

Onkiluoma

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
Eilen uutisissa kerrottiin Pirkanmaan sote-alueen tuskasta kun psykiatrian puolella on 50 lääkärin vajaus ja tuhat laitokseen kuuluvaa potilasta missä avohoidossa lie.

Piti käydä katsomassa tilanne täällä ja Vapaa sana näyttääkin olevan turvoksissa Eemeliä. Onnea vain "agronetin psykiatreille" tämän potilaan kanssa, siinä on kestämistä ennen kuin kokoomus translain saattelemana hoitaa myös eutanasian Eemelin ulottuville.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22093
Kyl mä luulen, jotta kepuloisilla on tuonnekkin etuajo-oikeus, kun kerran mottona, mulle mulle mulle mulle mulle.

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1948
Onneksi oli kokoomuksen kannatus tullu taas alaspäin, hyvä eetu.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22093
Olihan se selviö että kolmen kärki ratkeaa loppumetreillä, mutta kepu romahtaa edelleen. Se jos mikä isänmaalle onneksi.