Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tytär Uudessa Seelannissa  (Luettu 1902 kertaa)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Tytär Uudessa Seelannissa
Siellä on työnantaja luvannu rokottaa kaikki työntekijät.Ja minun rakas iso hörhö tyttäreni tulee toukokuussa Suomeen.Pitkä odotus on päättynyt.
Paljon on varmaan tarinaa sillä kerrottavana.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tytär Uudessa Seelannissa
 :) Jäämme odottelemaan tietoja uuden seelannin ihmeellisyyksistä.

Veeti

• Vieras
Siellä on työnantaja luvannu rokottaa kaikki työntekijät.Ja minun rakas iso hörhö tyttäreni tulee toukokuussa Suomeen.Pitkä odotus on päättynyt.
Paljon on varmaan tarinaa sillä kerrottavana.

Minkä värinen vihtori kainalossa?

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pojat,tämä on Simmon viestiketju.
Vastatkaa hulluille hullun tavalla,ei Simmolle.
Hyvää tällä tarkoitan.

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Ei oo vihtoria kainalossa,täällä odottaa edelleen tuo uskollinen turkkilainen vävyehdokas,ja laskee aamuja.On se kyllä sitkee sissi :o
Tällä hetkellä hän on pohjois-saarella,koska etelä-saarella tuli jo kylymä.Tämä paikka on 800:n lehmän navetta,jotka saavat maissisäilörehua laitumen lisäksi,muutenkin tila on ihan eka tilan vastakohta.Hän oli välillä' poimimassa mansikoita ja viinirypäleitä,ja on käynyt myös omatoimiretkellä joka oli 50 km pitkä.seurana oli 4 saksalaista.Siellä oli ollut sellainen alue ,jossa sataa 9m vuodessa.Nyt ei jouda enää mihinkää,kun on niin pitkä päivätyö:10 pv kymmentuntista,niin saa kaksi vapaata.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Voi olla,että Maas.tuevaisuus käy haastattelemassa,kuhan kotiutuu.Saatte sitten kaikki lukea siitä ihan lehdessä.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja sanohhan sille että ei tartte välttämättä tuuva sitä sikalentsuva
sieltä tulijaisena

tuntuu sielläki sitä olevan
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY