Kyllä se on näiden takinkääntäjien ja hameen pyörittelijöiden ongelma. Tänään tätä, huomenna tota.
Heino on tullu siihen käsitykseen (korjannetta jos oon käsittäny väärin) että uuvven ransettilaen mukkaaan sukupuoltaan voesi vaehettaa kerran vujessa. Mietin tuossa että miten ne nämä älymppielaeset ja muut urheilukisat asijaan suhtautuu, ettätuota voesikko nuoret "juhamietaat" oallistuo sitte naesten sarjoehin ja miten se äetiyspakkauksen kans... eikö jokamiehellä oo siemmenet sisällä?
Viimeksi muokattu: 20.01.23 - klo:09:49 kirjoittanut Töveli
Montakohan äänestäjää sekoomuksesta lähti tämän(kin) seurauksena? Sopii kyllä puolueelle jonka puheenjohtajalta puuttuvat munat muutenkin. Persut kiittää ja lähettää palan hamekangasta vasemmiston aisuri-cuckoomuselle."Kyllä kokoomuksessa on tilaa konservatiiveillekin. Kunhan konservatiivi myöntää: naisellakin voi olla penis. Katto korkealla, seinät leveällä, naisilla peniksiä - Kansallinen kokoomus"https://twitter.com/keijomedia/status/1616090117592039426
Sopii kyllä puolueelle jonka puheenjohtajalta puuttuvat munat muutenkin.
Mahtaa Heinoki joutuo äänestämmään lestaatielaesta
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.01.23 - klo:06:59Heino on tullu siihen käsitykseen (korjannetta jos oon käsittäny väärin) että uuvven ransettilaen mukkaaan sukupuoltaan voesi vaehettaa kerran vujessa. Mietin tuossa että miten ne nämä älymppielaeset ja muut urheilukisat asijaan suhtautuu, ettätuota voesikko nuoret "juhamietaat" oallistuo sitte naesten sarjoehin ja miten se äetiyspakkauksen kans... eikö jokamiehellä oo siemmenet sisällä?Tuleeko Eemelistä Emilia?Veetistä Vieno?Markusta Marika?
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 20.01.23 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.01.23 - klo:06:59Heino on tullu siihen käsitykseen (korjannetta jos oon käsittäny väärin) että uuvven ransettilaen mukkaaan sukupuoltaan voesi vaehettaa kerran vujessa. Mietin tuossa että miten ne nämä älymppielaeset ja muut urheilukisat asijaan suhtautuu, ettätuota voesikko nuoret "juhamietaat" oallistuo sitte naesten sarjoehin ja miten se äetiyspakkauksen kans... eikö jokamiehellä oo siemmenet sisällä?Tuleeko Eemelistä Emilia?Veetistä Vieno?Markusta Marika?Mirka Kesola?