Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe on se hyä...  (Luettu 2762 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
on se hyä...
että etes joku instanssi osaa muistuttaa nuista lomakkeista.    ite katoin et nautapalkkiot koskee vain eemelin aluetta mut nyt laitto tm tekstarin jossa kertoi et koskee myös ulosmyytäviä sonnivasikoita..    hitto, miä mistään moista huomannu..    noooo, nyt homma hoitossa, - kait!

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: on se hyä...
Eppäilisin tukikelvottomien elukoitten lähtevän kohta kovin nihkeesti  tiloilta varsinkin tässä tilanteessa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: on se hyä...
että etes joku instanssi osaa muistuttaa nuista lomakkeista.    ite katoin et nautapalkkiot koskee vain eemelin aluetta mut nyt laitto tm tekstarin jossa kertoi et koskee myös ulosmyytäviä sonnivasikoita..    hitto, miä mistään moista huomannu..    noooo, nyt homma hoitossa, - kait!

On se kyllä kumma tämäkin säveltäminen. Kattelin webinaarin, niin siinä käskettiin hakea sonnipalkkiota (c-alue) ihan varmuuden vuoksi ( jotta seuraava kasvattaja voi saada)  Sitten yks tuttu oli kysynyt maataloustoimistosta, niin sieltä oli sanottu, että turha hakea, jos vasikat menee välitykseen.  En tiedä kyrpiintyykö tuo toimistonväki sitten niihin hakemuksiin joista ei tukea saa hakija ? Mutta ihan perseestähän tämä on. Laskentapäivä kait tuossa vaikutta, minä en mieti (ruksi on laitettu).

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: on se hyä...
kyykky kyykky se pitää virkeenä.   miä oon alakanu luistaa ihan joka paiaksta mitä pystyy..  paska nuita joka kyykkyä hyväksyä.   ihan silmälumeena pyöritän jotain.        ja kun kerran asetus sanoo et virkamiähen pitää opastaa enne raippoja ni olen heittäytyny ihan pöljäks.   ( ei ihan vaikeeta miulla )

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: on se hyä...
^
No jos joku toinen viljelijä häviää mun "laiskuuden" takia, niin kyllä sekin vähän viputtaa. Toimiston väellä on aikaa kyllä tehdä hylkääviä päätöksiä, koska tukielukkoja ei ole  ::)

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: on se hyä...
^
No jos joku toinen viljelijä häviää mun "laiskuuden" takia, niin kyllä sekin vähän viputtaa. Toimiston väellä on aikaa kyllä tehdä hylkääviä päätöksiä, koska tukielukkoja ei ole  ::)
Täällä toimisto lähetti jo viime vuonna viestin,on haettava ettei tukieuroja jää saamatta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: on se hyä...
^
No jos joku toinen viljelijä häviää mun "laiskuuden" takia, niin kyllä sekin vähän viputtaa. Toimiston väellä on aikaa kyllä tehdä hylkääviä päätöksiä, koska tukielukkoja ei ole  ::)
Täällä toimisto lähetti jo viime vuonna viestin,on haettava ettei tukieuroja jää saamatta.

Ja täällä oli nyt kieltänyt hakemasta turhaa. Tosin soittanut muutaman päivän päästä, että ei kait siitä haittaakaan ole  8) Kuultua ei omaa kokemusta.