Lainaus käyttäjältä: SKN - 25.04.09 - klo:20:51Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 25.04.09 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: +200 - 25.04.09 - klo:18:46Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä Juu mulla kotoopihassaki lunta ja männäviikolla helpipellon päisteessä parikymmentämetriä mettänreunasta lunta kakskytä senttiä ja sato jäi karvan alle tukirajan, eikä silti tule tundratukia MIsäs helvetin napapiirillä sääkin oot jos vielä lunta? B-alueen pohjoisreunalla
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 25.04.09 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: +200 - 25.04.09 - klo:18:46Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä Juu mulla kotoopihassaki lunta ja männäviikolla helpipellon päisteessä parikymmentämetriä mettänreunasta lunta kakskytä senttiä ja sato jäi karvan alle tukirajan, eikä silti tule tundratukia MIsäs helvetin napapiirillä sääkin oot jos vielä lunta?
Lainaus käyttäjältä: +200 - 25.04.09 - klo:18:46Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä Juu mulla kotoopihassaki lunta ja männäviikolla helpipellon päisteessä parikymmentämetriä mettänreunasta lunta kakskytä senttiä ja sato jäi karvan alle tukirajan, eikä silti tule tundratukia
Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 26.04.09 - klo:00:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 25.04.09 - klo:20:51Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 25.04.09 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: +200 - 25.04.09 - klo:18:46Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä Juu mulla kotoopihassaki lunta ja männäviikolla helpipellon päisteessä parikymmentämetriä mettänreunasta lunta kakskytä senttiä ja sato jäi karvan alle tukirajan, eikä silti tule tundratukia MIsäs helvetin napapiirillä sääkin oot jos vielä lunta? B-alueen pohjoisreunalla Jyväskylän alapuolella oli pellot niin harmaata että kun kotia ajelin torstaina .Onko sulla metsätila
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 26.04.09 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 26.04.09 - klo:00:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 25.04.09 - klo:20:51Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 25.04.09 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: +200 - 25.04.09 - klo:18:46Alkokos nyt tuleen jonkinlaista olosuhde eroa,täällä on vielä mettänreunois lunta.Olis kiva päästä kylvään jotain myöhäistä vehnää mutta ei ihan ole kelejä Juu mulla kotoopihassaki lunta ja männäviikolla helpipellon päisteessä parikymmentämetriä mettänreunasta lunta kakskytä senttiä ja sato jäi karvan alle tukirajan, eikä silti tule tundratukia MIsäs helvetin napapiirillä sääkin oot jos vielä lunta? B-alueen pohjoisreunalla Jyväskylän alapuolella oli pellot niin harmaata että kun kotia ajelin torstaina .Onko sulla metsätila Kyllä puitakin löytyy Mutta silti tukirajaa saisi hieman tarkistaa, esim pori-huittinen-lahti yläpuoli vois olla tundraa