Arrvasin notta ethän sinä poloinen mittää ummarra
Lainaus käyttäjältä: Naughtius Maximus - 18.11.22 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: mooses - 18.11.22 - klo:12:08Arrvasin notta ethän sinä poloinen mittää ummarraMakksssiimusti taisi selvitä ja sille alkoi taas rakkikoeramaeset tavat Arrvasin notta noen se mennee Mutta nyt ei Moosesta naurattanut
Lainaus käyttäjältä: mooses - 18.11.22 - klo:12:08Arrvasin notta ethän sinä poloinen mittää ummarraMakksssiimusti taisi selvitä ja sille alkoi taas rakkikoeramaeset tavat Arrvasin notta noen se mennee
Mosse, miksi poistot viestisi? Käskikö venäläinen isoveljesi tehdä niin?
Lainaus käyttäjältä: Naughtius Maximus - 19.11.22 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 19.11.22 - klo:08:10Mosse, miksi poistot viestisi? Käskikö venäläinen isoveljesi tehdä niin?On sanonta, että on sanojensa mittainen. Makkssimusti ei ole sanojensa mittainen vaan ummartämätön polonen poeka joka ee edes häpeä viestejään, Vaikija ja vit tumaenen tua mooses Ihan liijan vaikija teille Olenkos minä veljeni vartija jtiijä vaekka veli oes minun Vae miten se mennee Sanokaa mitä sanotta Naorattaa Nyt on kysymys sinusta. Oletko transventtiili -ransu ? Romukauppiaan sielunveli?
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 19.11.22 - klo:08:10Mosse, miksi poistot viestisi? Käskikö venäläinen isoveljesi tehdä niin?On sanonta, että on sanojensa mittainen. Makkssimusti ei ole sanojensa mittainen vaan ummartämätön polonen poeka joka ee edes häpeä viestejään, Vaikija ja vit tumaenen tua mooses Ihan liijan vaikija teille Olenkos minä veljeni vartija jtiijä vaekka veli oes minun Vae miten se mennee Sanokaa mitä sanotta Naorattaa