Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sylettää  (Luettu 1386 kertaa)

mooses

  • Vieras
Vs: Sylettää
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa, muuten et ottaisi nokkiinsa kun kepuloista nauraa.
Kaikki mihin kepuloinen tarttuu, muuttuu paskaksi, ennemmin tai myöhemmin.

Niin niin rakkikoeramaenen   oot juurrikin sinä polonen ukko Ummarratkö Sano mitä sanot Naorattaa

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Sylettää
He hee.
putinin luun kaluaja.
perskepu jonka ideologia mureni yhdessä keväässä.
Nyt aate vailla kortia ja huutelee kaikke aliikkuvaa.
putin itse aiheuti esim. Suomen liittymisen Natoon.

mooses

  • Vieras
Vs: Sylettää
He hee.
putinin luun kaluaja.
perskepu jonka ideologia mureni yhdessä keväässä.
Nyt aate vailla kortia ja huutelee kaikke aliikkuvaa.
putin itse aiheuti esim. Suomen liittymisen Natoon.

Elä räkytä akrossa ihimisille Net pistää sun akrossa häkkiin kun joku sitä vepparilta oekeen ukkoelee Varohan vähä ja pijä pinenpää suuta Ryssää pelekäävät vellihousut net rukkoeli änne tuan natosa Nyt sitte sen sel'ätakkaa räkytätte ryssälle Ummarratkö SAno mitä sanot Naorattaa

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Sylettää
Miten niin selän takana.
Jos liputtaa natoa, ei pelkää ryssää.
Toista se on sinun laitasi.
Miksi muutoin nuolisit putinia, jollet pelkäisi sitä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3476
Vs: Sylettää
He hee.
putinin luun kaluaja.
perskepu jonka ideologia mureni yhdessä keväässä.
Nyt aate vailla kortia ja huutelee kaikke aliikkuvaa.
putin itse aiheuti esim. Suomen liittymisen Natoon.

Elä räkytä akrossa ihimisille Net pistää sun akrossa häkkiin kun joku sitä vepparilta oekeen ukkoelee Varohan vähä ja pijä pinenpää suuta Ryssää pelekäävät vellihousut net rukkoeli änne tuan natosa Nyt sitte sen sel'ätakkaa räkytätte ryssälle Ummarratkö SAno mitä sanot Naorattaa
Moosu se on pahin palstan räkyttäjä, mikään ei ole hyvin. Ryssälään pitäs moosun mielestä liittyä. On varsinainen mölöttäjä. mitään asiaa ei sano muuta kuin räkyttää.Paha juttu se unikonin potku oli moosulle, pää turvoksissa nyt sitten ulisee.

mooses

  • Vieras
Vs: Sylettää
He hee.
putinin luun kaluaja.
perskepu jonka ideologia mureni yhdessä keväässä.
Nyt aate vailla kortia ja huutelee kaikke aliikkuvaa.
putin itse aiheuti esim. Suomen liittymisen Natoon.

Elä räkytä akrossa ihimisille Net pistää sun akrossa häkkiin kun joku sitä vepparilta oekeen ukkoelee Varohan vähä ja pijä pinenpää suuta Ryssää pelekäävät vellihousut net rukkoeli änne tuan natosa Nyt sitte sen sel'ätakkaa räkytätte ryssälle Ummarratkö SAno mitä sanot Naorattaa
Moosu se on pahin palstan räkyttäjä, mikään ei ole hyvin. Ryssälään pitäs moosun mielestä liittyä. On varsinainen mölöttäjä. mitään asiaa ei sano muuta kuin räkyttää.Paha juttu se unikonin potku oli moosulle, pää turvoksissa nyt sitten ulisee.

Joku Moosu se voe sitä ollakki naan tua mooses sei kellekkää turhhaan räkytä niin kun sinä rakkikoeran tavoin moosekselle räkytät Eehän mooses muille v i  ttuile kun evp lle ja ihan syystä Ummarratkö Eun pollen bäähän potkima sekopääksi aevovaorijoitunu tua evp  Uskon ma Lähetähän lissää vanipostija moosekselle  Sano mitä sanot Naorattaa

Viimeksi muokattu: 30.10.22 - klo:09:49 kirjoittanut mooses

mooses

  • Vieras
Vs: Sylettää
Miten niin selän takana.
Jos liputtaa natoa, ei pelkää ryssää.
Toista se on sinun laitasi.
Miksi muutoin nuolisit putinia, jollet pelkäisi sitä.

Missäs vaeheessa oon jottae nuollu Sano mitä sanot Naorattaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Sylettää
eemi,  eiks se oo parasta ku kepu kuihtuu mikropuolueeks?   ainakii siun kirjuuttelusta saabi sen käsityksen että maailma on paratiisi sen jäläkeen..      mutta mistäpä siä sit kirjuuttelet?       kokomustien hamollisista virhearviosta?