Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas yksi  (Luettu 1156 kertaa)

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Taas yksi
Tämä on suomalaisten huono kohta.
Jossa vertaudumme itäiseen Eurooppaan, emme läntiseen sivistys-Eurooppaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008979757.html
"Joensuun henkirikoksesta epäillään uhrin avopuolisoa – 26-vuotias mies on myöntänyt aiheuttaneensa kuoleman
24-vuotias joensuulaisnainen löytyi kuolleena lauantain ja sunnuntain välisenä yönä."

Suomessa naisen riski joutua nykyisen / entisen  kumppaninsa / avopuolisonsa / aviopuolisonsa   pahoinpitelemäksi / raiskaamaksi / murhaamaksi  on mrkittävästi suurempi kuin länteisessä Euroopassa. Edes läntisen Euroopan suuret matu-laumat kunniamurhineen eivät kykene nostamaan niitä Suomen yläpuolelle. Me emme tarvitse matuja tänne meille opettamaan miten akka laitetaan kuriin, se on osattu aina ihan itse.


Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"
Näinhän se on. Surullista ajatella, että tuokin nuori nainen olisi ehkä elossa, jos ei olisi valinnut kumppanikseen perus juntti suomalaista, joka saattaa mustasukkaisuuksissaan tappaa siksi, että nainen hymyilee toiselle miehelle ravintolassa.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"
Näinhän se on. Surullista ajatella, että tuokin nuori nainen olisi ehkä elossa, jos ei olisi valinnut kumppanikseen perus juntti suomalaista, joka saattaa mustasukkaisuuksissaan tappaa siksi, että nainen hymyilee toiselle miehelle ravintolassa.

Oletko opelmies provoamisesi sivussa ehtinyt tutustua kunniamurhiin?😮😮😮

 Suljet niiltä korvasi, kuten suvakin kuuluukin.😁

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"
Näinhän se on. Surullista ajatella, että tuokin nuori nainen olisi ehkä elossa, jos ei olisi valinnut kumppanikseen perus juntti suomalaista, joka saattaa mustasukkaisuuksissaan tappaa siksi, että nainen hymyilee toiselle miehelle ravintolassa.

Sinällään huvittavaa, että te punavihreät aina ja kaikkialla  kiellätte rodullisten  erojen olevan todellisia, mutta tässä sinäkin vaan syyllistyt rasistisen ajatteluun.🤣🤣🤣

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Taas yksi ja toinenkin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34d3d2d7-1989-4bac-9169-06187fb7f890

"Iltalehden tietojen mukaan uhri oli työstään Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalilla palkittu ja rikoksesta epäilty keski-ikäinen mies hänen aviomiehensä.

Pariskunnalla ei ollut pieniä lapsia."

En kyllä yhtään hämmästyisi, jos kyseessä olisi mustasukkaisuudesta tehty   k u n n i a m u r h a.  Niitähänä nämä pakkaavat olemaan.


Valtraman

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 930
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"
Näinhän se on. Surullista ajatella, että tuokin nuori nainen olisi ehkä elossa, jos ei olisi valinnut kumppanikseen perus juntti suomalaista, joka saattaa mustasukkaisuuksissaan tappaa siksi, että nainen hymyilee toiselle miehelle ravintolassa.

Oletko opelmies provoamisesi sivussa ehtinyt tutustua kunniamurhiin?😮😮😮

 Suljet niiltä korvasi, kuten suvakin kuuluukin.😁

Kunniamurha tämäkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34d3d2d7-1989-4bac-9169-06187fb7f890

Ukkoo v1tutti, kun rouvalla meni niin hyvästi.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038
Vs: Taas yksi
Rikosjutuille on oma palsta, www.murha.info   Voortifaktat saattavat heilua siellä pahemman kerran.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Taas yksi
"Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta"
Näinhän se on. Surullista ajatella, että tuokin nuori nainen olisi ehkä elossa, jos ei olisi valinnut kumppanikseen perus juntti suomalaista, joka saattaa mustasukkaisuuksissaan tappaa siksi, että nainen hymyilee toiselle miehelle ravintolassa.

Opelmiehen käsityksen mukaan siis nuokin naiset olisivat saaneet olla rauhassa, jos neegerin sijaan olisivat olleet kanssakäymisessä valkoihoinen suomalaismiehen kanssa

https://www.is.fi/urheilu/art-2000008981431.html

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Taas yksi
Rikosjutuille on oma palsta, www.murha.info   Voortifaktat saattavat heilua siellä pahemman kerran.

Juu. Olen tuohon tutustunut.
Taannoin etsin sieltä juttua vanhasta kaveristani.
Veljensä oli luokallani. Vähän Fonzie-tyyppinen. Kovanaama. Mutta ei tarvinnut olla koko aikaa heiluttelemassa nyrkkejään. Oli jo osoittanut mitä on.
Toisin kuin pikkuveljensä. Oliko 15-vuotias kun puukotti tuon tuolloin 17-vuotiaan isoveljensä sairaalaan. Toisin kuin melko järkevä isoveljensä niin oli aika arvaamaton tyyppi. Olisin voinut olla ensimmäinen tapponsa, kun luuli että olin vasikoinut hänet poliisille ja oli perässäni puukon kanssa. Isoveljensä avustuksella asiat selvitettiin tuolloin.
Sittemmin ensin taposta vankilaan ja sitten murhasta vankilaan. Oli vain vaihtanut nimensä, mutta tiesin riittävästi, että löysin tuolta nettisivuilta hänet ja tapauken.
Mutta on tuolla tullut joskus pyörittyä. Siis tuolla sivulla. Ja sen verran mielenkiintoisessa seurassa pyörittyä teini-iässä, että joskus mietityttää, miten selvisin hengissä.
 

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Taas yksi
Jaa.

Nuorena opiskelijana tein portsarihommia leipää leventääkseni, eka lapsemmekin ilmoitti tulohaluistaan. Nuorena aloittelevana gossina mun vuorolistoihin aina jostain syystä ilmestyi Runostuoppi Runosmäessä, Härkis Härkämäessä ja Rokkibaari Linnankadulla.

 Monestiko nuo baareista väkivaltaisimpien asiakkaat uhkasivat tappaa mut? Kymmenennen kerran jälkeen en viitsinyt enää laskea.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Taas yksi
En osaa sanoa liittyykö kunniaväkivalta islamiin, vai kuuluuko vaan kulttuuriin tai tapoihin niillä alueilla mistä islamin uskoiset muuttavat Eurooppaan. Noista maista muuttaneet ovat kuitenkin tutkimusten mukaan suhteellisesti yliedustettuina Ruotsissa.
 
Ja ikävä kyllä, on sitä kunnian menetykseen kytkeytynyttä väkivaltaa Suomessakin. Taitaa alkuperäisväestön osalta liittyä vaan ihmisen primitiivisiin eläimellisiin vaistohin, sekä suomalaisten liialliseen juopumishakuiseen alkoholin käyttöön. Ei niinkään uskonnolliin, tai yleisesti hyväksyttyihin tapoihin.


Ruotsissa kunniaväkivaltaa käsitellään julkisesti paljon enemmän kuin Suomessa.
Tässä on kirjallinen kysymys tasa-arvoministerille koskien kunniaväkivaltaa.
" I och med den kraftiga invandring som har bedrivits de senaste fem
åren har hedersförtrycket ökat markant i samhället bland de med
invandrarbakgrund. Men det finns även bland andra och tredje generationens
invandrare som anammar hederskulturen."

 https://data.riksdagen.se/fil/7EA35B68-3B75-498D-9351-2A48E93ADF7D

Viimeisimpiä, en tiedä onko viimeinen tapaus sattui Göteborgissa viimeviikolla kun jo aikuiset veljekset ajoivat autolla äitinsä kuoliaaksi syystä että äidillä oli uusi miesystävä. 
Tekijät olivat tällä kertaa ”Euroopan kansalaisia” ( lue: romaneja ).   
https://www.expressen.se/nyheter/tva-pakorda-pa-hisingen-polisen-utreder-brott/
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: Taas yksi
Jaa.

Nuorena opiskelijana tein portsarihommia leipää leventääkseni, eka lapsemmekin ilmoitti tulohaluistaan. Nuorena aloittelevana gossina mun vuorolistoihin aina jostain syystä ilmestyi Runostuoppi Runosmäessä, Härkis Härkämäessä ja Rokkibaari Linnankadulla.

 Monestiko nuo baareista väkivaltaisimpien asiakkaat uhkasivat tappaa mut? Kymmenennen kerran jälkeen en viitsinyt enää laskea.
En kyllä ihmettele yhään tuota, jo kirjoituksistasi pääsee selville että olet tosi mulkero luonteeltasi. ja puoluetaustasikin sen jo osoittaa, persuissahan näitä vasaralla hakkaajia on.

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2298
Vs: Taas yksi
Jaa.

Nuorena opiskelijana tein portsarihommia leipää leventääkseni, eka lapsemmekin ilmoitti tulohaluistaan. Nuorena aloittelevana gossina mun vuorolistoihin aina jostain syystä ilmestyi Runostuoppi Runosmäessä, Härkis Härkämäessä ja Rokkibaari Linnankadulla.

 Monestiko nuo baareista väkivaltaisimpien asiakkaat uhkasivat tappaa mut? Kymmenennen kerran jälkeen en viitsinyt enää laskea.

No mutta, eihän tuohonaikaa edes ollut mamuja Suomessa. Et kai vaan vihjaa, että kantasuomalaiset uhkaili sinua väkivallalla?   :o :o :o
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-