Tuollainen jalanjälkien laskeminen on turhaa. Kaupunkilaiset haluavat elintarvikkeet lähelleen tuoreina ja hyvänlaatuisina, niin aina jalanjälkiä syntyy. Muuttakoot kaikki kaupunkilaiset maalle, ja kasvattakoot itse kaiken tarvitsemansa ruoan.
Ennen kuin jääkaapit keksittiin, niin jäiden avulla ruuat säilytettiin tuoreina, mitähän kaupunkilaiset, jotka on täysin uusavuttomia, tähän tuumaavat, jos jääkaapit kiellettäisiin. Me nykyihmiset ollaan kaikki melkoista pullamössöporukkaa, kaikki pitää tuoda eteen tuoreena ja halpana.
Miksi olen anti-vihreä?
Siksi koska nämä vihreät on tekopyhää, vellihousuista pelleporukkaa. Ainoa vihreä, jota kunnioitan, on Pentti Linkola, joka kanssa elää niin kuin opettaa.
Nykyihminen haluaa saman aikaisesti syödä kakun ja säästää kakun, eli maailma pitäisi pelastaa, mutta itse ei olla valmiita tekemään mitään kunnon uhrauksia sen eteen, omaa elämäntapaa ei olla valmiita muuttamaan radikaalisti, vaan puuhastellaan kierrätysten ja muun pikkukivan viherpuuhastelun parissa.
Voi kumpa öljy loppuisi mahdollisimman äkkiä, niin päästäisiin kaikki toteuttamaan ihan oikeaa ja todellista vihreää elämäntapaa, maailma pelastuu ihan oikeasti vasta sitten kun öljy loppuu, ja jos keksitään jokin loppumaton energianlähde, niin se se vasta maailman tuhoaakin.