Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas naudanraatoja löytynyt  (Luettu 19801 kertaa)

agrobaatos

• Vieras
Vs: Höh
Luehan hesarin uutinen. Tila oli ilmoittanut"lopettaneensa" eläintenpidon. Ei se eläinlääkäri olisi siellä käynyt vaikka sen pitäisi käydä joka tilaalla päivittäin tarkastamassa tilanne, kun ei siellä olisi pitänyt olla eläimiä. Tämän olisi voinut joku te-kekuksen virkaintoinen tarkastaja huomata. Ainakin minua epäilyttäisi kovasti jos tilalta ei tule poisto ilmoituksia, katoaa 30 nautaa tai teurastetaan tolkuttomasti elukoita omaan käyttöön. Jokainen nautahan on rekisteröity
Niinpä... mutta täällä on aukottomasti todistettu, että homma on hanskassa - ja Eviraan voi luottaa  >:(  :(  :o  :P
Mopo lähtenyt käsistä?
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=50;sa=statPanel
Koko valveillaoloajan....

Miten tuo liittyy minun kirjoitelmaani... tai hällä ja väliä  :P

Mitä tekemistä Auliksella on Agronetissä?

En vieläkään käsitä. Mutta hällä väliä...

kun ei o väliä...

tai hällä väliä... tulen takaisin pankolle, tee tillaa...   8)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Höh
Luehan hesarin uutinen. Tila oli ilmoittanut"lopettaneensa" eläintenpidon. Ei se eläinlääkäri olisi siellä käynyt vaikka sen pitäisi käydä joka tilaalla päivittäin tarkastamassa tilanne, kun ei siellä olisi pitänyt olla eläimiä. Tämän olisi voinut joku te-kekuksen virkaintoinen tarkastaja huomata. Ainakin minua epäilyttäisi kovasti jos tilalta ei tule poisto ilmoituksia, katoaa 30 nautaa tai teurastetaan tolkuttomasti elukoita omaan käyttöön. Jokainen nautahan on rekisteröity
Niinpä... mutta täällä on aukottomasti todistettu, että homma on hanskassa - ja Eviraan voi luottaa  >:(  :(  :o  :P
Mopo lähtenyt käsistä?
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=50;sa=statPanel
Koko valveillaoloajan....

Miten tuo liittyy minun kirjoitelmaani... tai hällä ja väliä  :P

Mitä tekemistä Auliksella on Agronetissä?

En vieläkään käsitä. Mutta hällä väliä...

Katos kun joka foorumilla tulee olla oma kotiryssä/desantti, jonka kanssa voi rupatella kivoja jos sattuu asialliset keskustelun aiheet loppumaan.

Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:15:27 kirjoittanut Luomujussi

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Katsikossa oikki.
Otsikossa kaikki.
Kui mää ain olen paras?

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Taas naudanraatoja löytynyt

Voi, kun pääsiski vuoden ilman eläinlääkärikuluja, mutta se ei kuule raasu oikeen onnistu. Pakkohan se on kutsua, jos haluaa, että karja tuottaa hyvin. Tehotuotanto rules. Tänäänkin eläinlääkäri kävi yhtä lehmää hoitamas ja kurkkas samalla hiehopihaton puolelle todeten, että hyvältä näyttää.

Poikimahalvausyksilökin sitten suvaitsi tänään nousta ylös omin voimin. Ei tarvinnut nostotelinettä käydä hakemas. Kaikki taas hyvin

Monia hoitotoimenpiteitä joudutaan tekemään ja osataan tehdä itse. Pakon edessä ompelen vaikka lehmän*****, ettei kohtu luiskahda ulos. Moisesta toimenpiteestä eläinlääkärikin totesi, että hyvin toimittu. (Tapahtui jo parisen kuukautta sitten, ettei enää oo mitään kuvattavaa)

Niin löytyihän tuosta ompelusta kuvaakin. Ompeleessa käytetty satulalanka suli itsestään viikossa poikki ja irtosi. Kohtukin pysyy sisällä ja lehmä lypsää ja voi hyvin.

(Kuvan heikon laadun takaa Nokia 6300 2,0 Mpix)

Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:20:07 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Niin löytyihän tuosta ompelusta kuvaakin. Ompeleessa käytetty satulalanka suli itsestään viikossa poikki ja irtosi. Kohtukin pysyy sisällä ja lehmä lypsää ja voi hyvin.

Oot kyllä aika sissi, musta ei olisi tuohon hommaan. Lehmän v..... tai siis ulkosynnyttimet on vain yllättävän sitkeää ainetta, ettei meinaa aina eläinlääkärikään saada siitä läpitte. Tietysti pienempi neula voikin mennä helpommin kuin se ruuvien asetin. Kuinkas sen puudutuksen laita, nuijanukutus? ;)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"

Oot kyllä aika sissi, musta ei olisi tuohon hommaan. Lehmän v..... tai siis ulkosynnyttimet on vain yllättävän sitkeää ainetta, ettei meinaa aina eläinlääkärikään saada siitä läpitte. Tietysti pienempi neula voikin mennä helpommin kuin se ruuvien asetin. Kuinkas sen puudutuksen laita, nuijanukutus? ;)

Sitkeää oli, kuten kuvista näkyy. Puudutuksesta ei tietoakaan, kun siinä ei oikeen ehtiny. Taisipa siitä värkistä olla muutenkin tunto pois poikimisen jäljiltä. Ei lehmä ainakaan valittanu mitään vaan oli tyytyväinen, kun ei kohtu tippunu lattialle. Toimenpiteen aikana lehmä oli rauhassa ääntelemättä ja vääntelehtimättä paikallaan. Kyseisellä kurmulla tuo oli jo toinen kerta samaa lajia, jotta liekö jo tottunutkin moiseen... Neula on tommonen käyrä verhoilijan neula isävainaan verhoilija-ajoilta.
tethering holes to their concave windings

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
OHHOH!
Mää olen muutaman kerran tehnyt pienen ihmisen toisen ihmisen sisälle...

Ihan ilman puudutusta!!!!
Kui mää ain olen paras?

agrobaatos

• Vieras
Vs: OHHOH!
Mää olen muutaman kerran tehnyt pienen ihmisen toisen ihmisen sisälle...

Ihan ilman puudutusta!!!!

tota nyt usko kukaan...

edes timppa sitä ihmistä selvinpäin...

Aulis Anttila

• Vieras
Höpöhöpö
Mää olen muutaman kerran tehnyt pienen ihmisen toisen ihmisen sisälle... Ihan ilman puudutusta!!!!

...kossua olit ottanu... kylän bensiksellä keretoivatten niin  ;D  ;D  ;D