Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt ei varmaan naurata.  (Luettu 1098 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt ei varmaan naurata.
https://www.hs.fi/talous/art-2000008733422.html

Veronmaksajat kuluttajat maksaa. Valtio ei oo osakas. Aika kierosti Kepu/ kokoomus tämän painosti. Valiolla on ne voitot sieltä Venäjältä, millä maksaa. Tosin ne on kyllä hukattu lisätiliin. Muistan hyvin kuinka ennen vuotta 2014 niillä kehuttiin.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nyt ei varmaan naurata.
No eihän tuossa ole mitään hätää. Infra rakennetaan valmiiksi, mutta siihen se rakentaminen sitten pakostakin hyytyy, koska itse voimalarakennukselle ei ole rakennuslupaa eikä tule.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No eihän tuossa ole mitään hätää. Infra rakennetaan valmiiksi, mutta siihen se rakentaminen sitten pakostakin hyytyy, koska itse voimalarakennukselle ei ole rakennuslupaa eikä tule.

No sulla kun ei ole Hesarin lukuoikeutta, niin varmaan tuohon tulokseen tulet.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Meinaakko, että ne rakentaa sen ydinvoimalan väkisin valmiiksi asti ja sitten viranomainen määrää sen purettavaksi, koska sille ei ollut rakennuslupaa?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Meinaakko, että ne rakentaa sen ydinvoimalan väkisin valmiiksi asti ja sitten viranomainen määrää sen purettavaksi, koska sille ei ollut rakennuslupaa?

Sitä ei kukaan tarkoita, vaan sitä että kaikki taloudelliset sitoumukset täytetään. Näin kuulemma lukee osakas sopimuksessa. Fennovoimaa ei saa edes konkurssiin.
Raos voima tienaa ja Pyhäjoen maansiirto urakoitsijat.

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muinoin Saksakin teki sopimuksen ryssien kanssa, että ei saa hyökätä. Tämäkin sopimus rikottiin. Hallitushan voisi tehdä lain, että venäjän kanssa tehdyt aikaisemmat sopimukset mitätöidään. Sopimukset pitäisi siinä tapauksessa uusia. Itänaapurissa tällaiset "tää on munny" -lait luodaan päivässä. Suomessa tuollainen varmaan veisi useammankin hallituskauden. Sen verran tyhmiä ovat Suomen poliitikot.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.