Helsingin ortodoksisen seurakunnan pastori Isä Mitro on asetettu SDP:n eurovaaliehdokkaaksi... Kepu asetti ehdokkaakseen Rouva Korhosen
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:10:10Helsingin ortodoksisen seurakunnan pastori Isä Mitro on asetettu SDP:n eurovaaliehdokkaaksi... Kepu asetti ehdokkaakseen Rouva Korhosen Vähän keinotekoista - kummallakin. Menihän Sorsakin kirkkoon puhumaan eräiden vaalien alla :-)
Suvaitsevaiset kepulaiset näyttävät taas parastaan... onneksi sentään tuo minun "tyttöystäväni" osasi käyttäytyä... tässäkin asiayhteydessä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:14:51Suvaitsevaiset kepulaiset näyttävät taas parastaan... onneksi sentään tuo minun "tyttöystäväni" osasi käyttäytyä... tässäkin asiayhteydessä Jaa, Kaleako tarkoitat, onko se sinun tyttöystäväsi ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 16.04.09 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:14:51Suvaitsevaiset kepulaiset näyttävät taas parastaan... onneksi sentään tuo minun "tyttöystäväni" osasi käyttäytyä... tässäkin asiayhteydessä Jaa, Kaleako tarkoitat, onko se sinun tyttöystäväsi ?...että tommonen kiertokoululainen kepupelle... tällä kerralla...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:10:10Helsingin ortodoksisen seurakunnan pastori Isä Mitro on asetettu SDP:n eurovaaliehdokkaaksi... Kepu asetti ehdokkaakseen Rouva Korhosen Mistäs lähtien sosialismiin on kuulunut uskonto?Eräässä entisessä sosialistimaassakin kirkot ja kadetraalit muutettiin perunavarastoiksi.
Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo:16:07 kirjoittanut Sepedeus
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:14:55Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 16.04.09 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:14:51Suvaitsevaiset kepulaiset näyttävät taas parastaan... onneksi sentään tuo minun "tyttöystäväni" osasi käyttäytyä... tässäkin asiayhteydessä Jaa, Kaleako tarkoitat, onko se sinun tyttöystäväsi ?...että tommonen kiertokoululainen kepupelle... tällä kerralla...Vai kepupellen olet ottanut tyttöystäväksi ?Onnea vaan valitsemallasi tiellä ....
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 16.04.09 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.04.09 - klo:10:10Helsingin ortodoksisen seurakunnan pastori Isä Mitro on asetettu SDP:n eurovaaliehdokkaaksi... Kepu asetti ehdokkaakseen Rouva Korhosen Mistäs lähtien sosialismiin on kuulunut uskonto?Eräässä entisessä sosialistimaassakin kirkot ja kadetraalit muutettiin perunavarastoiksi. Sulta on tuo yleissivistys jäänyt melkoisen vähäiseksi. Sotket sosiaademokratian kommunismiin. Entisessä neukkulassa demarit sai aivan ensimmäisenä niskalaukauksen. Ne oli kommunismin vihollisia n:o 1. Muistatko "Ryti Tanneri koplan." Demarit eivät kelvanneet suomesta rauhaa tekemään. Suomalaisista demareista monet ovat kuuluneet evlut seurakuntaan.