Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sari sairaanhoitajat lakkoon  (Luettu 2111 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sari sairaanhoitajat lakkoon
Monet poliklinikat menee kiinni.

No, Pfizerilla  on pelkästään voittovaroja viime vuodelta 81,3 miljardia, Modernalla 18,5 miljardia, kyllä voinevat yhden piikittäjän palkata kunnon palkalla, vaikka pääkonttorista talkoisiin.

-SS-

Nyt sä sotket liikevaihdot ja voitot. Voittoa takoi 22miljardia.

Mietin vaan, että...

• Vieras
Se turkulaane hoitsu on niin kauan lakossa kun Sepellä riittää kiintoja peltokuusikossa. Ai niin mutta eihän Umppi osta puuta kun Nalle niin käskee. Kohta onkin polovillaan sekä tyär että isu.

Mulla on Tuuruus 3 tuttua hoitajaa. Pitää soitella vielä niille kahdelle.

Niistäkö sulle uusi akka?

Älä kanna turhaan huolta mun parisuhteesta, koska et tiedä siitä mitään.
Tähän käsitykseen olen tullut luettuani mitä paskaa suollat, kapteeni Lammio

Sepe käy kuumana.

Hieno homma 👍👍😎😎

Mietin vaan, että...

• Vieras

No, Pfizerilla  on pelkästään voittovaroja viime vuodelta 81,3 miljardia, Modernalla 18,5 miljardia, kyllä voinevat yhden piikittäjän palkata kunnon palkalla, vaikka pääkonttorista talkoisiin.

-SS-

Onneks mulla on muutama tonni sijoitettuna lääketieteen alojen EFT-rahastoihin. 😎😎

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

-SS-

Onneks mulla on muutama tonni sijoitettuna lääketieteen alojen EFT-rahastoihin. 😎😎

Sä oot kova kehumaan vähillä euroilla. Siis jos muutama tonni, niin silloin ei voi tulla suuria voittoja eikä tappiota. Vain tyhmä kapteeni on noin hölmö.

Mietin vaan, että...

• Vieras

-SS-

Sä oot kova kehumaan vähillä euroilla. Siis jos muutama tonni, niin silloin ei voi tulla suuria voittoja eikä tappiota. Vain tyhmä kapteeni on noin hölmö.

Kun olen kunnolla hajauttanut sijoitukseni, niin muutama tonni joutaa tuonnekin laittaa. Arvaa paljonko tuokin muutama tonni on kasvanut, kun ekat sijoitukseni lääkealan firmoihin tein jo 1980-luvulla?

Hakkaa muuten kivasti korkoa korolle. 😎