Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mooseksen murre  (Luettu 1278 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Mooseksen murre
Onko olemassa aluetta, jossa puhutaan luontevasti Mooseksen murretta vai onko Mooses muuttanut maitotilansa savosta pohjanmaalle tai jonnekin p-alueelle?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Onko olemassa aluetta, jossa puhutaan luontevasti Mooseksen murretta vai onko Mooses muuttanut maitotilansa savosta pohjanmaalle tai jonnekin p-alueelle?

Kyllä tua murree on ihan ite väännetty tietystä murteesta. Paikka se on moosekselle kovin rakas,niin siellä ymmärtävät mooseksen puhetta. Tietysti tua tapani vaatii tietynlaista sivili rohkeutta nin kun täällääki kuullaan notta joitakin se vit  uttaa,Vaan mooses kun on moses niin näillä mennään.On tullu koettua aikoinaan  mutakin kun naapurin rysää. .Ne hurjat vuodet täältä pois. Ne opetti notta ee minun maailmaa oo muualla kun täällä C-alueella..Oon paekka lintuollu site  ikääni Oo tonkinu tätä sammaa maata Siitä lähtien kun kovin nuorena tämän alotin Vieläkin tämä on minun juttu vaikka aina se tulevaisuus on hämärän peitossa,´.Ee saa pelätä päivää jota e oo vielä edes tullu.Olipa ennusteet miten huonothyät tahaan niin aena mennään kohti valoa vaikka sitä oes miten vähä.Tua vaimo seon ollu yksi kantava voima Nämä vuosikymmenet. Me nähhään sammaa unta Seon hyvin olenninen osa tätä näytelmää. mooses vuodatti tässä nyt kun Syyllinen sai Ns avautummaanV  Vaan haitax se. Kun moosesta näkkyy niin jotka siitä e tykkää  vaihtakaa kanavaa Elekää pilikakko sei pure moosekseen Tämä on minun juttu latata akkuja.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Täh.


Naorattaa.


Täh

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Täh.


Naorattaa.


Täh

Usko huvikses .Kylä .Naorattaa .Täh.

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Onko olemassa aluetta, jossa puhutaan luontevasti Mooseksen murretta vai onko Mooses muuttanut maitotilansa savosta pohjanmaalle tai jonnekin p-alueelle?

Kyllä tua murree on ihan ite väännetty tietystä murteesta. Paikka se on moosekselle kovin rakas,niin siellä ymmärtävät mooseksen puhetta. Tietysti tua tapani vaatii tietynlaista sivili rohkeutta nin kun täällääki kuullaan notta joitakin se vit  uttaa,Vaan mooses kun on moses niin näillä mennään.On tullu koettua aikoinaan  mutakin kun naapurin rysää. .Ne hurjat vuodet täältä pois. Ne opetti notta ee minun maailmaa oo muualla kun täällä C-alueella..Oon paekka lintuollu site  ikääni Oo tonkinu tätä sammaa maata Siitä lähtien kun kovin nuorena tämän alotin Vieläkin tämä on minun juttu vaikka aina se tulevaisuus on hämärän peitossa,´.Ee saa pelätä päivää jota e oo vielä edes tullu.Olipa ennusteet miten huonothyät tahaan niin aena mennään kohti valoa vaikka sitä oes miten vähä.Tua vaimo seon ollu yksi kantava voima Nämä vuosikymmenet. Me nähhään sammaa unta Seon hyvin olenninen osa tätä näytelmää. mooses vuodatti tässä nyt kun Syyllinen sai Ns avautummaanV  Vaan haitax se. Kun moosesta näkkyy niin jotka siitä e tykkää  vaihtakaa kanavaa Elekää pilikakko sei pure moosekseen Tämä on minun juttu latata akkuja.

sillon
mooseksen piti kyntää nuorena merta.Olla laivassa Viikosta toisen Myskyssä ja tyynessä.Kun oikein myrskyää niin joka jätkää silloin  pelottaa .Vastassa on valtavat voimat. jos väitit jotaakin muuta niin sata varmasti valehtelit.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Mooseksen murre
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Mooseksen murre.

 Mooseksella on siis koira.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Mooseksen murre
Mooseksen murre.

 Mooseksella on siis koira.
Tai kissa. Eikö Murre olisi hauska kissan nimi?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Mooseksen murre.

 Mooseksella on siis koira.
Tai kissa. Eikö Murre olisi hauska kissan nimi?

moooses valihtis tuasta tuan kissan ja seki oes mooses.Naorattaa.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Mooseksen murre.

 Mooseksella on siis koira.
Tai kissa. Eikö Murre olisi hauska kissan nimi?

Joo, hauska on.

Naorattaa.

TÄH.

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Mooseksen murre.

 Mooseksella on siis koira.
Tai kissa. Eikö Murre olisi hauska kissan nimi?

Joo, hauska on.

Naorattaa.

TÄH.

mooses on hauska kissan nimi.Täh.Naorattaa.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Mooseksen murre
Naorattaapi tää kun tätä tekstiä on ollut joskus aikasemminkin, mut välillä ei.

mooses

  • Vieras
Vs: Mooseksen murre
Naorattaapi tää kun tätä tekstiä on ollut joskus aikasemminkin, mut välillä ei.

Ee kae tätä tekstiä oo aekasemmn ollu. En minnoo kuullukkaa.