Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Putinin Morell?  (Luettu 1954 kertaa)

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Putinin Morell?
Hitleriä lääkitsi valtakunnan mömmömestari Theodor Morell. Varmasti Putinillakin on vastaava ruisketirehtööri, kuten esikuvallaan Hitlerillä. Niin monessa asiassa Putin on ottanut Hitleristä mallia.

Mömmöinen suurvallan johtaja. Onko upeampaa meininkiä?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fb556d68-f25e-4666-8e67-f81da848fa68
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Putinin Morell?
Hitleriä lääkitsi valtakunnan mömmömestari Theodor Morell. Varmasti Putinillakin on vastaava ruisketirehtööri, kuten esikuvallaan Hitlerillä. Niin monessa asiassa Putin on ottanut Hitleristä mallia.

https://yle.fi/uutiset/3-12337982
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201711022200507040

Mitä todellisuudessa on tapahtunut jää arvoitukseksi .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

mooses

• Vieras

Onhan  natseja saksassa vieläki ja met porukoijaan niiden kanssa Kiitos Eu.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Putlerin Morell joutuu taas hommiin tai onhan hän kokoajan ollut viime vuosina kuvassa mukana.

Ensi maanantaina Venäjällä on perinteinen voitonpäivä, jolloin he juhlivat amerikkalaisten toimittamien aseiden avulla saavuttamaansa voittoa natsi-Saksasta. Putler lääkitään Putlerin Morellin troppien avulla siksi päiväksi elinvoimaiseksi. Jotakin amfetamiinipohjaista "lääkettä" Putlerille silloin annetaan. Toivottavasti ei liikaa, ettei hän suuruudenhulluuksissaan aloita ydinsotaa.

Tiistaina paska on varmaan aika vaisu, tai kyllähän Morell antaa Putlerille toki krapulapiikin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

• Vieras
Putlerin Morell joutuu taas hommiin tai onhan hän kokoajan ollut viime vuosina kuvassa mukana.

Ensi maanantaina Venäjällä on perinteinen voitonpäivä, jolloin he juhlivat amerikkalaisten toimittamien aseiden avulla saavuttamaansa voittoa natsi-Saksasta. Putler lääkitään Putlerin Morellin troppien avulla siksi päiväksi elinvoimaiseksi. Jotakin amfetamiinipohjaista "lääkettä" Putlerille silloin annetaan. Toivottavasti ei liikaa, ettei hän suuruudenhulluuksissaan aloita ydinsotaa.

Tiistaina paska on varmaan aika vaisu, tai kyllähän Morell antaa Putlerille toki krapulapiikin
.
Meinaakko notta noen se menee. Jos kuitenki on muitaki vaehtoehtoja. Tuattavat teille taas pettymyksen.

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta David Morrell. Siinä vasta rampo.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Tiistaina paska on varmaan aika vaisu, tai kyllähän Morell antaa Putlerille toki krapulapiikin
.
Meinaakko notta noen se menee. Jos kuitenki on muitaki vaehtoehtoja. Tuattavat teille taas pettymyksen.
Putler lääkitään energiseksi ensi maanantaina. Sehän on selvä.

Voitonpäivän vaisu Putler olisi hyvin huono idea sikäläiseltä valtaeliitiltä. Juhlatunnelma latistuisi aika vahvasti.

Putin on tosiaankin tuottanut minulle pettymyksen.

Suhtauduin häneen varautuneesti heti, kun luin että Jeltsin valitsi seuraajakseen KGB-tyypin, mutta ensin kaikki menikin ihan jees. Sitten vallanhimo iski Putiniin ja hän alkoi kikkailemaan Venäjän perustuslain kanssa, joka rajoitti presidenttien toimikaudet kahteen 4 vuoden jaksoon. Putin valitutti Medvedevin nukkepresidentikseen, koska hän oli Putinia lyhyempi. Ja sen jälkeen Putin ei enää viitsinyt pelleillä nukkehallitsijoiden kanssa vaan muunsi itsensä Putleriksi, alkoi havitella Venäjälle Venäjän keisarikunnan rajoja ja nyt ollaan tässä missä ollaan.

Länsimaat ovat tunnistaneet Putinin Puolaan hyökänneeksi Hitleriksi, joka on jo vallannut itselleen sudeettialueet Tshekkoslovakiasta eli Putlerin tapauksessa Krimin.

Nyt Putlerille laitetaan stoppi. Pilasi Suomen hyvät suhteet Venäjään. >:(
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

• Vieras
Länsimaat tottelee Taas  amerikanresitentin komennuksia. Amerikan resitentti on nyt viisas sen ee tartte ite käöttää ruutia ja tulla eorooppaan Länsivallat tekkee likasen työn Euroopassa Pässit on narussa ja sätkyukot sätkyttellee.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Voihan vittu sun kanssas. :)
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

• Vieras

Ee uskos sinusta Vaan on se vaen uskottava. Naorattaa..

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Mä en tykkää Putlerista, eihän se salaisuus ole.

Tuo mun kommenttini oli naurahdus niinkuin me täälläpäin kavereiden kanssa tehdään. Älä nyt siitä hyvänenaika mieltäsi pahoita.

Jatketaan samaan malliin. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

• Vieras

Tuo mun kommenttini oli naurahdus niinkuin me täälläpäin kavereiden kanssa tehdään. Älä nyt siitä hyvänenaika mieltäsi pahoita.

Tuntuuko sinusta siltä notta oesin mmieleni pahottanu. POes se minusta . Oon ollu elämässäni ussein paeneenn alla jos niin ajatellaan Oon tietyissä asioissa toisin ajattelija ja ehoton Se tietysti aeheuttaa arvostelijoissani pahennusta.Vastaan haraajista sitä saa virtaa näihin löpinöihin. Naorattaa.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Tuntuuko sinusta siltä notta oesin mmieleni pahottanu. POes se minusta . Oon ollu elämässäni ussein paeneenn alla jos niin ajatellaan Oon tietyissä asioissa toisin ajattelija ja ehoton Se tietysti aeheuttaa arvostelijoissani pahennusta.Vastaan haraajista sitä saa virtaa näihin löpinöihin. Naorattaa.
No ensi viikon jälkeen, kun Suomen hallitus ja presidentti ovat ilmaisseet sen, että Suomi hakee Nato-jäsenyyttä, niin olemme kaikki taas samassa veneessä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

mooses

• Vieras

No ensi viikon jälkeen, kun Suomen hallitus ja presidentti ovat ilmaisseet sen, että Suomi hakee Nato-jäsenyyttä, niin olemme kaikki taas samassa veneessä.

Niin meidän puolesta taas päättävät Viimme vuosina päättäjät on tehneet kannaltani ja puolen kansaa kannalta ja vasten tahtoa Helevetin tyhymiä päätöksiä. Vaan temokratiassa kun voettaa vaekka yhen äänen enemmistöllä.Ee Nato oo koskaa minun juttu. Siitä seoraaa meille onkelmia joitaee muuten seoraes. Loput näkkyy sitte tulevaesuuvessa. Joudutaan tosi tuuliseen paekkaan jonka aeheuttaa tua joutuminen tuahon Pohjoisatlantin sotilasliitto.