Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uhriutuminen - toi löi mua  (Luettu 650 kertaa)

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Uhriutuminen - toi löi mua
Kyllä tuolla Ukrainassa osataan tuo elokapinastakin tuttu uhriutuminen. Vaikka kuinka on hätä, niin paskan puhumisella ei asiaa auteta.

Nyt ydinvoimala tuhoutuu ja eurooppa sen myötä. Vaikka reaktorit pommitettaisiin maan tasalle, vaikutukset olisivat paikallisia. Joskin reippaita. Nuo kun eivät ole grafiittireaktoreita, joissa grafiitin palo pöhöttäisi atomi- ja ydinmönjää tuulen mukana. Suomessa iltapäivälehdet aivan selvästi hakevat nyt klikkauksia ja luovat omalta osaltaan kauhua.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008659176.html

ps. Israel kyllä tuhosi irakilaisen ydinvoimalan joskus muinoin, mutta sitä ei ollut vielä ladattu polttoaineella.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Mahdetaankohan Putlerilassa näyttää filmiä savuavasta ydinvoimalasta ja kertoa, että nyt se on vapautettu venäläisten toimesta?

Nämä nykyiset painevesiydinvoimalat ovat tavallaan homomaisia ydinvoimaloita, koska niitä ei hanki saada räjähtämään vaikka yrittäisi. Toista oli klassisen RBMK-voimalan aikana. Se oli hyvin miehekäs voimala. ;D

Viimeksi muokattu: 04.03.22 - klo:12:15 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3196
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.
Sikamainen temppu ottaa ydinvoimala sillanpääasemaksi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Mahdetaankohan Putlerilassa näyttää filmiä savuavasta ydinvoimalasta ja kertoa, että nyt se on vapautettu venäläisten toimesta?

Nämä nykyiset painevesiydinvoimalat ovat tavallaan homomaisia ydinvoimaloita, koska niitä ei hanki saada räjähtämään vaikka yrittäisi. Toista oli klassisen RBMK-voimalan aikana. Se oli hyvin miehekäs voimala. ;D

Saadaan nuo sulamaan helposti, jos ulkoinen sähkö katkaistaan. Noissa vesimoderoiduissa reaktoreissa on kyllä jotain homoa. Niissä ei ole sitä äijämäistä pauketta ja rytinää. Grafiittireaktoria pitää kuitenkin ajaa koko ajan ja siinä on se tunne, että jotain tapahtuu. Siinä ollaan niinku läsnä ja samalla luodaan sitä tunnelmaa voimasta. Olet aivan oikeassa.  ;D
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.
Sikamainen temppu ottaa ydinvoimala sillanpääasemaksi

Se mihinkään saastu. Syksyn sateet huuhtoivat pois ytimet ja nuklidit ja taas oli kaikki hyvin. Ja siellä suli ainakin kolme reaktoria eikä näy missään. Vähän vetyä pölläytti ja siitä sitten kauhea meteli piti nostaa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19858
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.
Sikamainen temppu ottaa ydinvoimala sillanpääasemaksi

Tyyneenmereen on päässyt enemmän radioaktiivisia päästöjä hiilen poltosta kuin Fukujiman onnettomuudesta koskaan voisi edes teoriassa päästä.

-SS-

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.
Sikamainen temppu ottaa ydinvoimala sillanpääasemaksi

Tyyneenmereen on päässyt enemmän radioaktiivisia päästöjä hiilen poltosta kuin Fukujiman onnettomuudesta koskaan voisi edes teoriassa päästä.

-SS-

Sitten vielä ydinkokeet .
Venäjän armeija otti "tukikohdakseen" onnettomuudessa tuhoutuneen ydinvoimala alueen .
Periaatteessa ei säteilyä jota kuitenkin on . Jos alueelle ammutaan ohjus tai kranaatteja nousee maaperästä radioaktiivista säteilyä pölyn mukana josta tuuli sen sitten kuljettaa muualle .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3196
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.
Sikamainen temppu ottaa ydinvoimala sillanpääasemaksi

Tyyneenmereen on päässyt enemmän radioaktiivisia päästöjä hiilen poltosta kuin Fukujiman onnettomuudesta koskaan voisi edes teoriassa päästä.

-SS-

Siinäkin on vähän eroa minkälaisia ne säteilevät lähteet ovat. Jos sattuu saamaan ns kuuman hiukkasen, niin kohta on elinpäivät vähissä.
    Mutta täytyy sanoa, että tämä on onnen päivä, tai aika Pyhäjokisille

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Uhriutuminen - toi löi mua
Entäs se japsien voimala. Pieni aalto vain ja Tyynivaltameri saastuu.

Pieni? Tarkotakko jotaki Caljan Järven tyyppistä "aaltoa"...?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."