Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe valkuaista  (Luettu 6492 kertaa)

torppis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 170
Vs: valkuaista
Niin ja ota huomioon sitten se, että kotieläintukia katon alla olevalle tuotannolle maksetaan juuri pohjoisen sijainnin aiheuttaman luonnonhaitan aiheuttamien ongelmien perusteella ;)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: valkuaista
Vai vielä keppiä!

Kyllä näkee ketkä maataloudessa valtaa käyttävät tässä maassa, oikein taas vihaksi pukkaa. Olen koko ajan sanonut, että jos joku haluaa lisää valkuaista markkinoille, se maksaa siitä, mutta keppiä...

Maatalouspolitiikan tärkein tavoite suomessa on saada vilja pysymään karjatiloille halpana ja nyt sitten pakolla valkuaista, hyi h******tti.

Hmm..olin tilaisuudessa läsnä, mutta ainakaan minulle selvinnyt siinä' yhteydessä, kuka sitä valtaa käyttää..minusta em. pakkovalkuaisviljely mielipiteen esitti yleisön joukosta viljelijä. Niinettä otas torppis nyt olunen jääkaapista ja istu kiikkustuoliin hetkeks, ettei verisuoni vaan katkea päänupista..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: valkuaista
No johan, ei muuta kun viljelemään niitä valkuaiskasveja.
Itse en osta kaupasta muuta kun vitamiint, suolan ja ruokintakalkin 8)

härkä

  • Luomumaitoklubi
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 198
Vs: valkuaista
Siitä huolimatta jos lihan tuottajat  eivät ymmärrä mikä markkinaarvo on GMO-vapaalla Suomella niin ovat valinneet vääran alan koska tämä on todellista markkinataloutta.Pitämällä huoli ettei GMO-rehulla pilata puhtaiden tuottajien tuottamien laatulihojen arvoa saadaan lihan hinta sille tasolle jolle se kuuluu.Suomessa ei todella pystytä kilpailemaan pulkkituotantomaiden tuottajien kanssa. Kuluttajia johdetaan harhaan jos heille ei kerrota että kaupan hyllyltä saa jo nyt GMO-rehulla syötettyä lihaa vain muutamien ahneiden tuottajien takia. Älkää missään nimessä ostako GMO-saastunutta rehua. Saksakin on siirtymässä maissin osalta GMO-vapaaksi tuotantomaaksi! Repikää siitä !

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: valkuaista
Miten olette saaneet tai löytäneet härkäpapun siementä?
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: valkuaista
Siitä huolimatta jos lihan tuottajat  eivät ymmärrä mikä markkinaarvo on GMO-vapaalla Suomella niin ovat valinneet vääran alan koska tämä on todellista markkinataloutta.Pitämällä huoli ettei GMO-rehulla pilata puhtaiden tuottajien tuottamien laatulihojen arvoa saadaan lihan hinta sille tasolle jolle se kuuluu.Suomessa ei todella pystytä kilpailemaan pulkkituotantomaiden tuottajien kanssa. Kuluttajia johdetaan harhaan jos heille ei kerrota että kaupan hyllyltä saa jo nyt GMO-rehulla syötettyä lihaa vain muutamien ahneiden tuottajien takia. Älkää missään nimessä ostako GMO-saastunutta rehua. Saksakin on siirtymässä maissin osalta GMO-vapaaksi tuotantomaaksi! Repikää siitä !
Rahat vaan taitaa loppua tuottajalta ennenkuin kuluttaja suostuu maksamaan oikian hinnan
oikiasta tuotteesta. Valitettavasti.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.