Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt se on ratkaistu  (Luettu 7935 kertaa)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Nyt se on ratkaistu
Eilisillan A-Talkissa oli hyvä keskustelu, jossa ratkaistiin samalla useampikin ongelma: naisyrittäjyys, tehyläisten palkat sekä puutteessa olevien miesten tarpeet. Tuohon viimeiseen en sinällään ota kantaa, sillä itse en elele puutteessa.
A-Talkissa esiintyi mm. ministeri, poliisi, Lenita Airisto sekä ammatti*****. Tämä ”ammattilainen” kertoi olevansa koulutukseltaan sairaanhoitaja, mutta tienaa *****na tuplasti paremmin ja lisäksi tykkää työstään. Sivumennen sanoen minäkin olen tykännyt rakastelusta aivan pikkupojasta saakka, joten ymmärrän hyvin hänen ajatuksensa.

Niin, sairaanhoitajille heidän mielestään maksetaan huonosti, huorilla olisi kysyntää huomattavasti tarjontaa suurempi ja  kaiken lisäksi *****t saavat vapaasti hinnoitella palveluksensa, joten miksi näitä tarpeita ei saisi yhdistettyä? Lisäksi  suurena etuna tulisi se, että nyt maksettaisiin todellisesta työsuorituksesta, ei työpaikalla  ajan vietosta, kuten nyt tehdään.

En sitten tiedä, alkaisiko Tehy vaatia lisää liksaa, yötyölisää, siitä, että käsittääkseni huorien työstä suurin osa tehdään yöllä. Jos Tehyn jäsenet seuraavan työtaistelun tiimoilta suorittavat joukkoirtisanoutumisen, olisi tässä työtilaisuus, jonka kysyntä jatkossa tulee vain lisääntymään.

Kumma kyllä, Lenita ei millään suostunut ymmärtämään sitä tosiasiaa, että kyseessä on puhdas naisyrittäjyys ja menestyvä sellainen. Tässäkin asiassa olisi tasa-arvotyöryhmälle tekemistä, sillä naisyrittäjillä on selkeästi miehiä korkeammat palkat.

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Nyt se on ratkaistu
Sivumennen sanoen minäkin olen tykännyt rakastelusta aivan pikkupojasta saakka, joten ymmärrän hyvin hänen ajatuksensa.

Nyt täytyy kysyä pientä tarkennusta että antavana vai saavana osapuolena?
Poliittinen *****.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Niin, meilläpäin on ollut tapana nussia  tyttöjen kanssa ;)
Mitenkäs teillä? ;D

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Mitenkäs teillä? ;D

Meilläpäin odotetaan ainakin täysi-ikäisyyttä.
Poliittinen *****.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkäs teillä? ;D

Olet ollut "neitsyt" 21 vuotiaana? :D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkäs teillä? ;D

Hitaat häviää.
Kui mää ain olen paras?

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Mitenkäs teillä? ;D

Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä. Sille en voi mitään että maanviljelijän jäsenkirja on tehnyt hänen maailmankuvastaan noinkin kieron.
Poliittinen *****.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä. [/quote]

Ohhoh!  Ihanko homosteluksi on mennyt?
Kui mää ain olen paras?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkäs teillä? ;D

Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä. Sille en voi mitään että maanviljelijän jäsenkirja on tehnyt hänen maailmankuvastaan noinkin kieron.
Olenkin aina "poikapainijoista" tuota epäillyt  ;) Minun näkökulmasta kaikki alle 50 v naiset on "tyttöjä". Sakkoliharajakin on 16 v. paitsi teikäläisillä ;D

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Mitenkäs teillä? ;D

Olenkin aina "poikapainijoista" tuota epäillyt  ;) Minun näkökulmasta kaikki alle 50 v naiset on "tyttöjä". Sakkoliharajakin on 16 v. paitsi teikäläisillä ;D

Ei hyvin mene teikäläisellä jos 50 v nainenkin näyttää jo tytöltä. Nyt voisin todeta jo että otan osaa.
Poliittinen *****.

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä.

Ohhoh!  Ihanko homosteluksi on mennyt?
[/quote]

Satakunta on tilastoissa loistanutkin aina lasten pahoinpitelyissä. Ettei vain maanviljelijä ole Timpan lapsuuden aikainen rakastaja kun noin intensiivisesti puolustavat toisiaan?
Poliittinen *****.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkäs teillä? ;D

Ei hyvin mene teikäläisellä jos 50 v nainenkin näyttää jo tytöltä. Nyt voisin todeta jo että otan osaa.

Minä olenkin aina sanonut että iän mukana valikoima laajenee, toisten mielestä olen vain sovinisti ;D

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Mitenkäs teillä? ;D

Minä olenkin aina sanonut että iän mukana valikoima laajenee, toisten mielestä olen vain sovinisti ;D

Ostat kaupastakin vanhaa lihaa?

Vai onko sinulla käytössä Ruotsin malli että vaihdat 50 vuotiaalle naiselle 18 vuotiaan henkilöllisyystodistukset niin johan nuortuu?
Poliittinen *****.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vai onko sinulla käytössä Ruotsin malli että vaihdat 50 vuotiaalle naiselle 18 vuotiaan henkilöllisyystodistukset niin johan nuortuu?

********Ei huono idea! Jos vaan muuten 50 vuotias tyttö näyttää 18 vuotiaalta naiselta.
Kui mää ain olen paras?

agrobaatos

• Vieras

********Ei huono idea! Jos vaan muuten 50 vuotias tyttö näyttää 18 vuotiaalta naiselta.

näin varmasti on...

tulee mummeli ikionnelliseksi, kun ei pääse Sedu Koskisen Onnelaan... kun ikäraja on 21 v...