Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuusikauppa  (Luettu 1409 kertaa)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Kuusikauppa
Kuusikauppa käy nyt huonosti . Salonseudunsanomista luin ettei ole kehuttavasti alkanut .

Miten muualla ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Turhapuro

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Kuusikauppa
Turhapuro kuuli juurineen myytävän kuusen muodostuneen hittituotteeksi.
Kovin ruusuista tulevaisuutta ei voi kuusikauppialle ennustaa, luonnon suojelu, taas-arvon sekä monikulttuurisuuden korostaminen verottaa markkinoita.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Juhlapyhien alla saattaisi vuohet mennä paremmin kaupaksi. Meno K-kaupan ovensuussa vois olla värikkäämpää.

Mietin vaan, että...

• Vieras
Kirjaimellisesti värikkäämpää.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuusikauppa käy nyt huonosti . Salonseudunsanomista luin ettei ole kehuttavasti alkanut .

Miten muualla ?

Kuusi kauppiaat hävinneet markettien pihoista. Ei kestä niillä enää perse merivettä. Itse ole myynyt kuusia viikon 32 asteen pakkasessa.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kovin ruusuista tulevaisuutta ei voi kuusikauppialle ennustaa, luonnon suojelu, taas-arvon sekä monikulttuurisuuden korostaminen verottaa markkinoita.
Miten monikulttuurisuus tähän liittyy ? Eihän kristinuskokaan tunne joulukuusi-sakramenttia. Joulu on kauppiaiden vuosijuhla.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten monikulttuurisuus tähän liittyy ? Eihän kristinuskokaan tunne joulukuusi-sakramenttia. Joulu on kauppiaiden vuosijuhla.

Kuusikauppa on menny pilalle. Kuuset pitäis kesällä käydä hyppäämässä tasaiseksi.
Joskus 80 luvulla riitti, kun keräsi ropsinlatvat torille. Joskus möin peräkärryllisen puoleen tuntiin. Nyt niitä pitää vahtia siellä päivätolkulla. Ei oo pisnestä tuo.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Miten muualla ?
Näin lumettomana aikana hakevat itse metsästä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Mietin vaan, että...

• Vieras

Miten muualla ?

Itse ole myynyt kuusia viikon 32 asteen pakkasessa.

Svetogorskissa, varmasti.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Miten muualla ?

Itse ole myynyt kuusia viikon 32 asteen pakkasessa.

Svetogorskissa, varmasti.

Jos tykkäät niin :D

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Enso se on, eikä mikään vetokoukku.

Tosi kauppamiehet myisivät hihhuleille kuusen taimia, jotta luonnonkuusia ei tarvitse katkoa tai kaivaa. Siten jokainen voisi pikkuhiljaa kasvatella omaa joulukuusta ja leikellä sitä mieleiseksi.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.