Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MIG-hitsaus  (Luettu 1076 kertaa)

putkimies

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
MIG-hitsaus
Mistä johtuu että MIG sitsaus ydintäyte langalla roiskii ? osaako joku vastata.

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: MIG-hitsaus
Tällaisena viikonloppuhitsarina voin lyödä vetoa, että muutama tarkentava seikka tarvitaan tyydyttävän vastauksen saamiseksi. Mitä hitsataan, millä hitsataan, suojakaasu on vai ei yms?
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Tarviiko ydintäytelangalla suojakaasun ? Ei viitteis millään ostaa pulloa kun tarve vähäinen .

Kuuluu kyllä toiselle palstalle , koneet laitteet......
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Tarviiko ydintäytelangalla suojakaasun ? Ei viitteis millään ostaa pulloa kun tarve vähäinen .

tokko sorkkis ole huomannut kuinka reilusti kaasujen ja pullojen hinnat on laskenut viime aikoina :o :o :o :o
itse olen aina pajamies hp.n mikin säveltä kuunnellut hieman hämmästyneenä mutta hän ilmeisesti tykkääkin  tuolla  täytelangalla hitsata ja jonkinlaista saumaakin näkyy saavan aikaiseksi. pienen kelan olen hitsannut ydinlankaa, muistaakseni virtaa joutu hieman pienentää normaalilangasta ja kuonaa tulee kyllä jonkin verran :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

tokko sorkkis ole huomannut kuinka reilusti kaasujen ja pullojen hinnat on laskenut viime aikoina :o :o :o :o
itse olen aina pajamies hp.n mikin säveltä kuunnellut hieman hämmästyneenä mutta hän ilmeisesti tykkääkin  tuolla  täytelangalla hitsata ja jonkinlaista saumaakin näkyy saavan aikaiseksi. pienen kelan olen hitsannut ydinlankaa, muistaakseni virtaa joutu hieman pienentää normaalilangasta ja kuonaa tulee kyllä jonkin verran :-\ :-\ :-\ :-\

Kysyn mielelläni joltakin ammattilaiselta asiaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on aina vähän tuo hitsauskohde sellainen juu. Mielummin hitsaan aina suojakaasulla, oli lanka mitä tahansa. Että jos ihan vaan sellainen tilapäinen juttu, niin jonkinlainen tuulensuoja jostakin peitteestä (esim. sammutuspeite toimii jossakin) tai muista jutuista. Että jotain tuulensuojaa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.