Melasta varmaan lähes jokaisella viljelijällä on kokemusta - hyvää tai huonoa. Itteä alkoi pari asiaa ihmetyttämään. Ensinnäkin , jos viljelijä hoitaa asiansa sinne sähköisesti. Siis kirjautuu pankkitunnuksilla omiin tietoihinsa ja tekee sähköisesti tarvittavat hakemukset, jos sellaiselle on tarvetta. Lähettää liittet jne. nätisti ilman mela-asiamiehen turhaa vaivaamista, niin miksi mela lähettää päätökset postilla tai antaa päätöksestä kyllä tiedon hoitavalle taholle , joka sitten ilmoittaa viljelijälle kielteisestä päätöksestä

Mutta omista tiedoista ei pysty katsomaan tehtyjä päätöksiä vaan "kielletyn ajosuunnan merkki" ilmestyy hiiren alle. Sellainen sähköinen asiointi palvelu joka toimii vaan toiseen suuntaan. Tosin soittamalla sen kielteisen päätöksen saa sähköpostiinkin , siis sen päätöksen jonka hoitava taho on saanut jo aiemmin

Ja sitten niihin kaikki tietäviin ... no se sikseen. Ihmettelen että jos hoitava lääkäri tekee tutkimuslähetteen niin mela vastaa hoitavalle lääkärille että tutkimus ei ole perusteltua eikä aiheellista. Ja jos ei ole aiheellista tutkia, niin sitä eivät kertoneet mikä mulla on rikki. Toki mulle joskus mahdollisesti postissa tulevasta päätöksestä varmaan selviää, että kyse ei ole tapaturmasta