Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaupungistuminen on megatrendi, mutta onko se erehdys ?  (Luettu 830 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Tuli mieleen, että kaupungistumisen ihanuudesta voisi kerätä näyttöä samaan ketjuun.
Yhteisten asioiden hoitaminen voi olla tuskaa. Taloyhtiön pöytäkirjantarkastus https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0957ebf7-104c-461f-bda8-4e7a4916376b

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole eikä edes oikeastaa kaupungistumiseen liittyväistäkään jos vaihtaa taloyhtiön tilalle tiekunnan  ::)   Oikeastaan sekä taloyhtiöiden, tiekuntien yms. pitäisi olla sen verran suuria että tarpeeksi täysjärkisiä osakkaita on riittävästi jotta asiat hoituvat tasapuolisesti. Liian pienissä piireissä kaikki menee liian helposti henkilökohtaiseksi tai muistellaan muutaman vuosikymmenen takaisia tapahtumia.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
täysjärkisiä osakkaita on riittävästi jotta asiat hoituvat tasapuolisesti.
Ojitustoimitus päätettiin muualta hiljakkoin tulleen rahamiehen (toki mv.) maiden rajalle. Viimeksimainittu oli alamäen puolella. ::)
Olin hiljakkoin tekemisissä taloyhtiön kanssa, jolla on useampi rakennus ja jopa oma huoltoyhtiö. Yhdessä rakennuksista on vaihdettu kattotiilet 2 kertaa siinä ajassa kuin muissa kerran. Nyt kyseiseen rakennuksen on tulossa kellarikerroksen sisäsaneeraus väitetyn painauman takia. Hälytyskellot kalkattaa, onneksi ei ole mun ongelma.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Kyllähän poikkeuksetta taloyhtiöissä on se jäärä, kyylä tai hallituksen puheenjohtaja, joka on hieman hankala. Toki on myös niitä, jotka heti ensimmäisenä aamuna ovat pätemässä ja riehumassa.

Jonkinlainen kantosyndrooma. Ihminen menee metsään istumaan kannon nokkaan vuodeksi ja kun metsänomistaja jostain syystä sen jälkeen alkaa kantoa repimään irti, niin ei käy. Tää on mun ny. Samassa paikassa kauan asuneet ihmiset omistavat lähialueen valotkin tai sen että niitä ei ole. Eikä tule.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Kyllähän poikkeuksetta taloyhtiöissä on se jäärä, kyylä tai hallituksen puheenjohtaja, joka on hieman hankala. Toki on myös niitä, jotka heti ensimmäisenä aamuna ovat pätemässä ja riehumassa.

Jonkinlainen kantosyndrooma. Ihminen menee metsään istumaan kannon nokkaan vuodeksi ja kun metsänomistaja jostain syystä sen jälkeen alkaa kantoa repimään irti, niin ei käy. Tää on mun ny. Samassa paikassa kauan asuneet ihmiset omistavat lähialueen valotkin tai sen että niitä ei ole. Eikä tule.

Kyllä , näitä tapauksia löytyy . : Mää sanon millai tehrään .  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .