Viimeksi muokattu: 12.11.21 - klo:20:23 kirjoittanut Eemeli
Ehkäpä siinä on ero kustannusrakenteessa jos autoa käyttää muutamien kymmenien kilometrien lenkissä satoja matkustajiatai muutama kymmenen matkustajaa muutaman sadan kilometrin lenkissä. Arvaappa kumpi on kumpi.hesa tai tundran takana.Paljonko luulet lisäksi kumpia matkustajia on tuettu enenmmänEthän unohda vielä maakunnallisten lentokenttien keinotekoista hengissä pitämistä valtion varoin.
Viimeksi muokattu: 12.11.21 - klo:20:40 kirjoittanut icefarmer
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 12.11.21 - klo:20:17Ehkäpä siinä on ero kustannusrakenteessa jos autoa käyttää muutamien kymmenien kilometrien lenkissä satoja matkustajiatai muutama kymmenen matkustajaa muutaman sadan kilometrin lenkissä. Arvaappa kumpi on kumpi.hesa tai tundran takana.Paljonko luulet lisäksi kumpia matkustajia on tuettu enenmmänEthän unohda vielä maakunnallisten lentokenttien keinotekoista hengissä pitämistä valtion varoin.mehän emme ole eemelin kanssa unohtaneet kun toisessa ketjussa tutkimme hesan joukkoliikenteen ympäristöystävällisyyttä ja järkytykseksemme huomasimme täyttöasteiden olevan reilusti alle 20 prosenttia eli sama kuin viisipaikaisella henkilöautolla liikkuu vain kuski https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c18f7914-b00b-4430-a37c-463ce2138247
kylläpäs sorkkis ja eemeli nyt taas kiertelee ja kaartelee yksinkertaista kysymystä aika pahalta näyttää tässä kyllä nyt että sorkkis ja eemeli aikalailla kompensoi bensapumpulla hesalaisten liikkumista https://www.hsl.fi/hsl/uutiset/uutinen/2021/10/osaan-kausilipuista-maltillinen-hinnankorotus-vuoden-2022-alussa
Oletko katkera jos hesalaiset saavat sinun rahojasi.