Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Bluetooth kuulonsuojaimet  (Luettu 3742 kertaa)

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1518
Vs: Bluetooth kuulonsuojaimet
Itsellä kanssa peltorit, olen tykännyt. Pystyy tekeen hommia samalla kun on puhelimessa. Tai ihan vaan musiikkia/radiota kuunnella melussa. Ei noita vaan oikein pysty koko päivää päässä pitämään, alkavat ilmastoimattomassa kopissa sen verran jo hiostaa ja muutenkin kumisevat. Puhtaasti siistiin sisätyöhön varmaan korvanappi yms. parempi. Ja lippistä joutuu pitään amisasennossa silleen vähän pystyssä ettei se nuppi satu sangan alle. Virta muuten piisaa melko pitkään vartan ladattavilla pattereilla! Virran loppuessa nappaa työtakin taskusta uudet ja illalla laittaa tyhjät lataukseen.

Vastamelukuulokkeet on ratkaisu jos melussa pitää olla ja kuulla radiota tai puhelimesta musiikkia tms. Kevyet ja hyvä äänentoisto, akun kesto vähintäänkin riittävä ja ladattavissa ihan USB-piuhalla.  Tänäänkin tuntikaupalla oli päässä moton hytissä, kaikki humina ja kohina katoaa hiljaisestakin hytistä, kuten mm. soratiellä pakulla ajamisen äänet. Peltorit tuuleen ja tuiskuun,  kun ainoa miinus noissa vastamelukuulokkeissa on mikrofonin tuulenkesto. Omat Bosen QC35 ja pois en enää antaisi. On muuten mahtavat myös automatkalla, jos lastenlauluja raikaa kyllästymiseen asti ja parempi puoliso antaa luvan "lomalle" lomalla :D
Kaikki on samaa mieltä , vastamelut on parhaat . Sonyllakin kohtuu hintaisia hyvällä akun kestolla  :D

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Bluetooth kuulonsuojaimet
Mä olen jonkun aikaa käyttänyt noita puoliksi huvikseen ostettuja Valcoja. Mikrofoni ei oikein pärjää kovassa melussa (verrattuna vaikka Plantronics Voyager Legendiin) mutta muuten ihan soivat pelit. Jopa HiFi-mielessä.

Kovin korkeita ääniähän vastamelu ei tehokkaasti poista mutta kaikenlaiset jyrinät, kuminat ja jytinät kyllä. Vanha autokin muuttui ihan premiumiksi nuo päässä ja tiestäkin tuli huomattavasti parempikuntoinen :-) Konetöissä ihan toimivat, jonkun  kerran käytin moottorisahankin kanssa mutta tietenkään eivät oikein sovi kypärän tms kanssa. Silloin ei vielä kaivannut edes pipoa.