Turhapuro kysyy onko ongelma nimenomaan se että pohjoisessa tuotetaan maitoa? Kaikki ok jos tuotantosuunta vaihtuu lihakarjan kasvattamiseen?
Ongelma on se, että sorkkiksen sorkkabisnekset sakkaa ja hän syyttää siitä Lappia. Narsisteilla on useimmiten suuria vaikeuksia olla aidosti analyyttisiä ja löytää sitäkautta ratkaisu.
Ainahan se syy on muissa, vaikka vika löytyy peiliin katsomalla.
Kiitos samoin . Ei täältä saakka kannata lappiin lähteä tyhmä .
Syyllinen ei tajua et Etelä-Pohjanmaallakin pidetään tukia vääristyneenä . Syyllinen haluaa et etelästä maatalous loppuu etenkin Uuttamaata hän vihaa ja on katkera .
Tietenkään en vihaa Etelä-Suomen viljelijöitä, ystävyyssuhteet opiskeluajoilta ovat jatkuneet ja jatkuvat. Se, mikä itseäni suututtaa, on eräiden ihmisten ja erityisesti sorkkiksen harjoittama täysin kusipäinen riidanlietsonta eri tukialueiden välillä.
Sorkkiskin oli vielä 2000-luvun alussa mies. On se harmillista ja ikävää, että jotkut muuttuvat vanhuuden koittaessa kiukutteleviksi, isotteleviksi, noloiksi pikkuvauvoiksi.
Ei oikein tunnu siltä et ystävyys suhteesi olisi kunnossa . Haukut Uuttamaata ja erityisesti Hesaa , suurinta Suomessa elintarvikkeita käyttävää paikkaa . Uusimaa on suurimpia veronmaksajia Suomessa : Kannattaa siis pikkuisen miettiä mitä kirjoittaa . https://www.ruokavirasto.fi/viljelijat/tuet-ja-rahoitus/maidon-pohjoinen-tuotantotuki/
C-2 pohjoisesta ylöspäin nousee tuet runsaasti , väitätkö vastaan .
Pohjoisen kuljetustuki sen päälle vielä , mitä järkeä .
En ole koskaan haukkunut Uudenmaan viljelijöitä, että ihan paskaa valetta taas kirjoitat, kuten sinulle on tyypillistä. Laita esimerkki, jossa olen muka haukkunut Uusimaan viljelijöitä. Et löydä.
Hesaa olen haukkunut ja tulen haukkumaan. Sinä pidät sitä ilmeisesti jonakin Betleheminä, Jerusalemina tai Mekkana. Pyhiinvaelluskohteena tai vastaavana.
Taisi ottaa koville, kun jouduit lähtemään kotitilaltasi ja veljesi jatkaa viljelyä. Kostat kokemasi vääryyden lietsomalla epäsopua viljelijöiden ja tuotantosuuntien ja tukialueiden välillä.
Vihaat viljelijöitä, eikö se niin ole?
Enpäs vihaa . Äitini olisi halunnut että tilanpitoa olisi jatkettu tilayhtymänä , siihen en suostunut .
Taas vääristelet asioita .
Hesa on mulle yksi paikka mistä tule asiakkaita näin kesällä ja ehkä jatkossa talvellakin .
Kun haukut Uuttamaata haukut myös etelän Tuottajia joita pidän arvossani .
Koska haukut Hesaa haukut myös Valiota , sehän sijaitsee Helsingissä .
Minä ole erimieltä Keskustan poliitikkojen kanssa , mulla on siihen oikeus .
Minulla on oikeus kertoa totuus pohjoisen tuista .
Minulla on oikeus puolustaa etelän maataloutta .