Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tupeesta  (Luettu 4068 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26100
  • vastustan
Vs: Tupeesta
sorkkis lähes helsinkiläisenä kuvittelee tieten kuuluvansa yläluokkaan vaikka mitä moninaisimilla öljymikstuuroilla on luonnonvaroja kuluttanut sorkkapukissaan  ;D ;D ;D ;D

mutta analyysi on väärä, esimerkiksi afrikassa hillittiin ja hillittäisiin ilmastonmuutosta ja eroosiota parhaiten sillä että ruuanlaetossa köyhin kansanosa käöttäisi  kaminaa tai muuta tulisijaa avonuotion sijaan. jopa kivihiilisähkökin hesalaisten tapaan olisi varmaan parannus avonuotioon :o :o :o :o :o

Viimeksi muokattu: 03.04.21 - klo:17:07 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tupeesta
sorkkis lähes helsinkiläisenä kuvittelee tieten kuuluvansa yläluokkaan vaikka mitä moninaisimilla öljymikstuuroilla on luonnonvaroja kuluttanut sorkkapukissaan  ;D ;D ;D ;D

mutta analyysi on väärä, esimerkiksi afrikassa hillittiin ja hillittäisiin ilmastonmuutosta ja eroosiota parhaiten sillä että ruuanlaetossa köyhin kansanosa käöttäisi  kaminaa tai muuta tulisijaa avonuotion sijaan. jopa kivihiilisähkökin hesalkaisten tapaan olisi varmaan parannus avonuotioon :o :o :o :o :o

Juu ja sää olet inarista susien kanssa tanssia , eikös .
Hesahan pyrkii pois kivihiilestä ja poronlihasta .  ;D
Heleni on tehnyt paljon ratkaisuja luopuakseen kivihiilestä . Luulenpa et ensimmäiset vetyvoimalat nähdään pääkaupunki seudulla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9744
Vs: Tupeesta
Mä nyt en vieläkään ymmärrä miten tämä ketju mitenkään liittyy Sorkkiksen aloitukseen. Otsikkona tupeesta !  Mä luulin että se on hankkimassa tupeeta komistamaan miehistä olemustaan tai lämpöeristettä tyhjälle vintilleen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tupeesta
Mä nyt en vieläkään ymmärrä miten tämä ketju mitenkään liittyy Sorkkiksen aloitukseen. Otsikkona tupeesta !  Mä luulin että se on hankkimassa tupeeta komistamaan miehistä olemustaan tai lämpöeristettä tyhjälle vintilleen.

En saanut kopioitua linkkiä jossa Mauri ja Paavo ilmoittivat turpeesta saavan ilmastoystävällistä dieseliä . Asia ei sittten ihan niin ollutkaan .  :D
Nuo energia ratkaisut pitää antaa viisaitten hoitaa eikä poliitikkojen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Tupeesta
Mä nyt en vieläkään ymmärrä miten tämä ketju mitenkään liittyy Sorkkiksen aloitukseen. Otsikkona tupeesta !  Mä luulin että se on hankkimassa tupeeta komistamaan miehistä olemustaan tai lämpöeristettä tyhjälle vintilleen.
;D
pessimisti ei pety!

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Tupeesta
Juu ja sää olet inarista susien kanssa tanssia , eikös .
"Saanko tanssia kysyi tanssia." - Menikö oikein vaiko väärin, ketä tietää.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Tupeesta
Mä nyt en vieläkään ymmärrä miten tämä ketju mitenkään liittyy Sorkkiksen aloitukseen. Otsikkona tupeesta !  Mä luulin että se on hankkimassa tupeeta komistamaan miehistä olemustaan tai lämpöeristettä tyhjälle vintilleen.
Ehkä Sorkkis yritti laittaa vain raflaavan otsikon.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26100
  • vastustan
Vs: Tupeesta
Mä nyt en vieläkään ymmärrä miten tämä ketju mitenkään liittyy Sorkkiksen aloitukseen. Otsikkona tupeesta !  Mä luulin että se on hankkimassa tupeeta komistamaan miehistä olemustaan tai lämpöeristettä tyhjälle vintilleen.

En saanut kopioitua linkkiä jossa Mauri ja Paavo ilmoittivat turpeesta saavan ilmastoystävällistä dieseliä . Asia ei sittten ihan niin ollutkaan .  :D
Nuo energia ratkaisut pitää antaa viisaitten hoitaa eikä poliitikkojen .
elikkä et hyväksy ainakaan hesalaisia tekemään energiaratkaisuja, hehän ovat ajaneet täyttä höyryä kivihiilipaatillaan karille ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Tupeesta
Yle lobbaa meillekin merten takaa tuotua kookoskuitua: https://yle.fi/uutiset/3-11869509

Ja vastustajille käy helposti näin: https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/artikkeli-1.1359442

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26100
  • vastustan
Vs: Tupeesta
Yle lobbaa meillekin merten takaa tuotua kookoskuitua: https://yle.fi/uutiset/3-11869509

Ja vastustajille käy helposti näin: https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/artikkeli-1.1359442
käytetäänköhän turvetta hesan jätevedenpuhdistamoilla kun klönttejöä ja klimppejä aletaan jatkojalostaa viherrakentamiseen sopivampaan muotoon :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Tupeesta
käytetäänköhän turvetta hesan jätevedenpuhdistamoilla kun klönttejöä ja klimppejä aletaan jatkojalostaa viherrakentamiseen sopivampaan muotoon :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Eiköhän se pian kapseloida ja loppusijoiteta jonnekin, viherrakentaminen ja puutarhanhoito kun on syntiä, suurempimuotoisesta maataloudesta puhumattakaan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26100
  • vastustan
Vs: Tupeesta
käytetäänköhän turvetta hesan jätevedenpuhdistamoilla kun klönttejöä ja klimppejä aletaan jatkojalostaa viherrakentamiseen sopivampaan muotoon :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Eiköhän se pian kapseloida ja loppusijoiteta jonnekin, viherrakentaminen ja puutarhanhoito kun on syntiä, suurempimuotoisesta maataloudesta puhumattakaan.
olikos pierussa vetyä vai mikä kaasu siinä on se palava komponentti, mietin vaan jotta jos sorkkiksen vetyauton kaasuttimesta on ruuvit pyöriny omia aikojaan niin sehän ei käynnisty ja lemu on aivan ruokoton :o :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Tupeesta
Saattaahan se vähän naapureiden sieraimia raflata jos tohatsu rikkivedylläkin toimii.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tupeesta
Taas paska kirjoitusta tulee pohjoisesta .

On varmaan aika teitin tulla omillanne toimeen eikä etelän rahoilla .  :D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26100
  • vastustan
Vs: Tupeesta
Taas paska kirjoitusta tulee pohjoisesta .

On varmaan aika teitin tulla omillanne toimeen eikä etelän rahoilla .  :D
halla aho tuumas että hesalaista asumista tuetaan niin kolkosti että jos oot työssä käyvä ihminen joka ei saa yhteiskunnan tukia et pysty asumaan hesassa :o :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...