Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Häkä siivosi Pekkarisen likapesän  (Luettu 3019 kertaa)

KT

• Vieras
Vs: Häkä siivosi Pekkarisen likapesän
Eikös Ben ollut päättämässä tuostakin "tuesta". Miksi hän ei sillon torpannut asiaa, kun oli ajankohtainen.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
paavo symppasi mattia (paavossa asuu pieni piilo kepu) ja syytti sekoomusta kaksilla korteilla pelaamisesta kloppi ottaa velkaa ja niinistö paheksuu velan ottoa ::)

remmiä vaan koko sekoomuksen porukalle 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Höpö höpö, http://www.kaleva.fi/plus/juttu789797_page0.htm häkä yrittää piilottaa omaa likapyykkiä. Muka piste tuolle häkän sallimalle rosvoamiselle, paskat, yritävät vaan ettei rosvousta tutkittas tarkemmin.

Veeti

• Vieras
Höpö höpö, http://www.kaleva.fi/plus/juttu789797_page0.htm häkä yrittää piilottaa omaa likapyykkiä. Muka piste tuolle häkän sallimalle rosvoamiselle, paskat, yritävät vaan ettei rosvousta tutkittas tarkemmin.

Pekkarisen aiheuttama sotku, antoi Fortumille ilmaiseksi päästöoikeuksia, mitä firma ei tarvinnut.

Hyvä jos asia tutkitaan, Pekkarinen lähetetään Siperiaan...ja se jos mikä olisi onneksi Isänmaalle.

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvä jos asia tutkitaan, Pekkarinen lähetetään Siperiaan...ja se jos mikä olisi onneksi Isänmaalle.
No minun puolesta joutaa kumpikin siperijaan, häkä ja myös pekkarinen, on ne niin lipparin olosia, varsinkin viimemainittu.

Veeti

• Vieras

No minun puolesta joutaa kumpikin siperijaan, häkä ja myös pekkarinen, on ne niin lipparin olosia, varsinkin viimemainittu.

Siperiasta lähtee karhutkin karkuun.... :D :D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Niin Forttumihan on jo siellä Liliuksen johdolla, pehertämässä euroja pitkin tundraa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

peppo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
No onpa nyt ihme tapahtunut! Sekoomuspelle on ollu paikalla, kun on jotain päätetty.

emo-heikki

• Vieras
Mulle on ihan sama kuka kunnian saa, pääasia että panivat fortumin johtajat kuriin, eihän se niin voi mennä että palkkajohtajat maksavat yhtiön rahoja itselleen miten haluavat, omistajan suorista ohjeista piittaamatta.

Tämä keskustelu on käyty ennenkuin ja näitä ohjeita laadittu, jätkät ( fortumin johto ) tekee niinkuin itse haluaa ....
Oli jo aikakin reagoida.

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tais Lilius käyttää tilannetta hyväkseen ja paeta pelipaikalta ennenkuin Venäjän investoinnit realisoituu.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kuka siivoaa Fortumin miljardi(konkurssi)pesän Uralin takana? Lilius vetelee tuolloin pikkusikaria jahdillaan välimerellä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
taesi veeti luulla että vielä on aprillipäevä
Elämä on parasta kometiijjaa

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
pitäis koota kunnon siivous troikka eemeli lähtee kans uralin taa moppaamaan lillen kans ja laitetaan nalle ja kamut mukaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?