Sellaisen kuvan nyt -SS-:stä saanut että jonkinmoinen erikoisjärjestely on paikallaan kun mies saapuu piikille. Onko titaanipiikkejä tms. saatavilla? Meinaan jotteivät katkea jos vaikka -SS-:n musculus deltoideus jännittyy kesken piikityksen? Kreikkalaisen patsaan veistomaisen, teräsmiesvartalon omaavan henkilön kanssa kannattaa ottaa kaikki huomioon.
Tuo argumentti ei liity aiheeseen, jonka itse otit esille, kyseisessä esimerkissäsi, jossa ei siis ollut kyse sinun eikä minun painoindeksistä. Koronanarratiiviin vain kuuluu olla hiljaa yhdestä merkittävästä asiasta, joka on suurin ja erillinen tekijä vakavassa työikäisen koronasairaudessa. Erillisiä "riskitekijöitä" kyllä luetellaan, Osviittaa asiassa tuo
https://www.perttimustajoki.fi/kaksi-pandemiaa-toinenkin-on-saatava-nakyvaksi/En siis ole itse keksinyt tätä. Mutta havaitsen aina uutisoinnissa mainittavan "perusterveen urheilevan perheenisän" , ja teho-osastokauhutarinan perään, vaikuttamistarkoituksessa, ja kuvat sitten ovat riutuneen laihtuneesta, kuukauden teho-osastolla nukutettuna olleesta. Toinen yleinen vaikuttamistapa oli vielä viime keväänä Hollywood-koronakuolleiden luettelointi, 20 vuotta vanhojen gaalakuvien kera. Se kyllä oli jo liian paksua, ja se on aika pitkälti lakannut.
- Fat Lives matter -
-SS-