Minä en tiedä mikä sinä olet,mutta ajatuksistasi voisi päätellä että olet seuraavanlainen.Vihreä topattu ulkoiluasu,parturissa et ole käynyt 1-vuotiskuvauksen jälkeen,selässä fjällräven reppu,päässä ehkä rastat ja sukupuoltasi ei pysty päättelemään ulkoisesti.Itsesi olet lukenut pilalle ja tänä päivänä laahustat vieläkin yliopiston käytävillä.Tämä nykypäivän maatalous ei ole enään lehmän taputtelua ja possun rapsuttelua vaan entistä vaativampaa ja tilakoot tulevat kasvamaan entisestään muuten tässä ei viljelijät itseänsä elätä.Suomessa teillä on liian hyvin asiat että teillä on aikaa tällaisten asioiden veivaamiseen ja kuvamateriaalin hankkimiseen viljelijöiden tuotantorakennuksista.Ulkomailla on asiat hieman toisin.Yhtenä esimerkkinä voin kertoa seuraavaa,rekkajonossa latvian ja liettuan rajalla kovalla kesähelteellä seuraavina oli viisi eläinkuljetusautoa joiden kaappien etukulmista juoksi kusi asfaltille ja helvetillinen lehmien jatkuva huuto kuului kaapeista.Kolmantena jonotus päivänä oli hiljaisuus.Vanhempien emakkosikalasta kun autot käyvät hakemassa teuraita tai porsaita on vehkeet viimesen päälle on vettä ja flektit humisee.Itse olen toistaiseksi palkansaaja energiateollisuudessa nytkin yövuorossa.Näin on tottajumalauta!