Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe asetyleeni  (Luettu 4305 kertaa)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: asetyleeni
No et ottas. Ethän tuasta erroonkaa muuten näötä pääsevän. Ee tartte olla palijo viissampi sinua niin tuallaset pöntöt net hävijää kun pieru saharaan .Sano mitä sanot.Viissas. Suurriviisas. :D :D :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: asetyleeni
No et ottas. Ethän tuasta erroonkaa muuten näötä pääsevän. Ee tartte olla palijo viissampi sinua niin tuallaset pöntöt net hävijää kun pieru saharaan .Sano mitä sanot.Viissas. Suurriviisas. :D :D :D :D

Saattais olla viisasta olla puuttumatta mun viestyksiin , oikeesti . Asetti pullo ei ole mun vaan mun kolleegan . Koitappa olla puuttumatta asiallisiin kysymyksiin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: asetyleeni
No et ottas. Ethän tuasta erroonkaa muuten näötä pääsevän. Ee tartte olla palijo viissampi sinua niin tuallaset pöntöt net hävijää kun pieru saharaan .Sano mitä sanot.Viissas. Suurriviisas. :D :D :D :D

Saattais olla viisasta olla puuttumatta mun viestyksiin , oikeesti . Asetti pullo ei ole mun vaan mun kolleegan . Koitappa olla puuttumatta asiallisiin kysymyksiin .

Ihan oikejasti kun kyselit neuvoja ja saet viellä hyvijä neuvoja ,niin elä kehtaa ennää tuasta vinkuva.Ihan sama kenen pullo .Palijoko maksat niin se lähtee.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: asetyleeni
Jaa notta karhultako viisaita neuvvoja. Salli mun naorroo.


No et ottas. Ethän tuasta erroonkaa muuten näötä pääsevän. Ee tartte olla palijo viissampi sinua niin tuallaset pöntöt net hävijää kun pieru saharaan .Sano mitä sanot.Viissas. Suurriviisas. :D :D :D :D

Ja jäläki on kauhiaa;  https://yle.fi/uutiset/3-10652811   

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: asetyleeni
Olikos tualla asetyleeni pönttö. :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: asetyleeni
Olikos tualla asetyleeni pönttö. :D

Voitin vedon . Monta herjausta sulta tänään  :D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .