Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi keskusta teki itsestään valtakunnan pellen  (Luettu 3089 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
syyllistä ottaa päähän kun kepu häviää puoluekartalta, kukaan ei enää tuollaisten sössimisten vuoksi äänestä kepulaista ehdokasta.Syyllisenkin lautakuntapaikka hevosottolautakunnassa on loppumassa vaikka kovin yrittää keppuli olla.
Mä olen pragmaatikko, pääasia, että puolue tekee keppulia politiikkaa. Jos keput siirtyy persuihin, niin persut muuttuu keppuliksi puolueeksi. Ei puolueen nimellä ole väliä, kunhan se tekee keppulia politiikkaa.

Sulla ja Eemelillähän juttu on toisin. Puolueet on teidän mielestä kuin jääkiekkojoukkueita, joita kannatetaan vain joukkueen nimen vuoksi. Siksi teille ei ole mitään merkitystä, vaikka teidän entinen konservatiivinen kypäräpappi-kokoomus on muuttunut nykyiseksi liberaaliksi pride-kokoomukseksi. Teidän kokoomuskannattajuus säilyy, oli kokoomuksen politiikka millaista hyvänsä, koska äänestätte kokoomusta vain sen vuoksi, koska haluatte olla kokoomuslaisia vaikka hampaat irvessä. Ja irvessähän ne tuntuvat olevan kirjoituksista päätellen.😁😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
mutta kuka oikeesti välittää kepusta,   markinaalipuolueesta?       ihan ku ruottalaisista tahi harryn porukasta..

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
syyllistä ottaa päähän kun kepu häviää puoluekartalta, kukaan ei enää tuollaisten sössimisten vuoksi äänestä kepulaista ehdokasta.Syyllisenkin lautakuntapaikka hevosottolautakunnassa on loppumassa vaikka kovin yrittää keppuli olla.
Mä olen pragmaatikko, pääasia, että puolue tekee keppulia politiikkaa. Jos keput siirtyy persuihin, niin persut muuttuu keppuliksi puolueeksi. Ei puolueen nimellä ole väliä, kunhan se tekee keppulia politiikkaa.

Sulla ja Eemelillähän juttu on toisin. Puolueet on teidän mielestä kuin jääkiekkojoukkueita, joita kannatetaan vain joukkueen nimen vuoksi. Siksi teille ei ole mitään merkitystä, vaikka teidän entinen konservatiivinen kypäräpappi-kokoomus on muuttunut nykyiseksi liberaaliksi pride-kokoomukseksi. Teidän kokoomuskannattajuus säilyy, oli kokoomuksen politiikka millaista hyvänsä, koska äänestätte kokoomusta vain sen vuoksi, koska haluatte olla kokoomuslaisia vaikka hampaat irvessä. Ja irvessähän ne tuntuvat olevan kirjoituksista päätellen.😁😁😁

Saarikko on liberaali . Hänen Miehensä sosiaalidemokraatti . Mulle on ihan sama , mukavia ja asiallisia kumpikin .

Persuissa on homoja kuten kepussakin . Hyh .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

PelleH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 992
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8e672345-fb27-4246-a582-c3b73955553a
Miten mulle tulee Venäjän oma internet,Pohjois-Korean rajavalvonta ,Kiinan avoimuus ja
Zimbabven rahankeruu tästä mieleen. . . Ja Sorkkisko tota mukavaksi liberaaliksi kehui?