Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saunaillan koittaessa kysymys on aiheellinen: tarviiko kaljua pestä shampoolla?  (Luettu 3375 kertaa)

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Nimittäin kaverini on jo iät ja ajat parturillekin sanonut, että ajele vaan ne pientareet.

Toinen kaverini ajoi alkavan kaljunsa myötä koko päänsä klaniksi.
Kysymyksiä riitti komeasta "hiusmuodista". Hän totesi,ettei se ole kalju vaan seksikoneen aurinkopaneli.

Ja eikun menoksi.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hiekkapuhallus ja kakskomponenttimaali varmaan riittänee,
Kui mää ain olen paras?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mitäs unionin tarkastajat tuumaa tuosta pientareitten niitosta? 
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mah

• Vieras
Ei tyhjä lato kattoa kaipaa. ;D

emo-heikki

• Vieras
Meinasi kerran tulla nakkikioskilla turpiin, kun jonon kärjessä oli kaljuksi ajeltu nuori mies joka vähän viivähti ....
Huutelin sieltä hänniltä, että ompas muodin mukainen kaveri, kun on tukkakin nappanahkaa ....

Aulis Anttila

• Vieras
Harmin paikka...
Meinasi kerran tulla nakkikioskilla turpiin, kun jonon kärjessä oli kaljuksi ajeltu nuori mies joka vähän viivähti ....
Huutelin sieltä hänniltä, että ompas muodin mukainen kaveri, kun on tukkakin nappanahkaa ....

Harmin paikka, että ei tullut  :P  ::)  ;D

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Harmin paikka...

Aulis uhkailee . AI AI . Tommosia ne Hesalaiset , aina turpiin vetoa uhkailemassa .

mah

• Vieras
Kokeileppa ensreissulla olla vaan hiljaa, oisko vaikutusta? ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Kiertokoulu...
Aulis uhkailee . AI AI . Tommosia ne Hesalaiset , aina turpiin vetoa uhkailemassa .

Siltähän toi mun teksti näyttää ku sitä kiertokoulupohjalta lukee  :o  :(  >:(

sorkkahessu

• Vieras
Auliksen tupakoulu

Siltähän toi mun teksti näyttää ku sitä kiertokoulupohjalta lukee  :o  :(  >:(

Aulista ei päästetty edes kiertokouluun vaan sidottiin tuvanorteen roikkumaan . Lukeman ja kirjoittamaan oppi väkipakolla , sen huomaa .  8) ::) ::) :P

emo-heikki

• Vieras
Kokeileppa ensreissulla olla vaan hiljaa, oisko vaikutusta? ;D

Mikäli vastaus oli mulle, niin sanoin että meinasin saada ....
En saanut ja olen senverran miehen mitoissa, että aika harvoin sellaista tilannetta tulee, eikä tullut silloinkaan kun kaveri huomasi, minkäkokoinen huutelija oli vastassa.

Karhula

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Harmin paikka...

Ei se mitään uhkaile. Solidaarisuussyistä olisi halunnut että muutkin saavat kun vaan puna-Aukku itse.

bonneville

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei tyhjä lato kattoa kaipaa. ;D

hiukset ja järki ei mahru samaan päähän ;D
muistan kouluajoolta kun eräs huljunperä tuumas rehtorille kun oli joutunu puhutteluun että ensin lähtee järki ja sitten tukka... reksi oli kalju  :D pari tuntia jälkkäriä kyyti poijjaaksi
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

Jerry Jee

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vois kokeilla munashamppoota.

Quadramf

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, kaveri vähän katsoi pitkään, kun totisella naamalla totesin, "että sulla se alkaa tuo sisuskummi paistaa aika lailla". Nauraa hetkotin aikani ja kotvan kuluttua kaveri totesi minulle, "että ei sillä luojalla paljoa järjestystä ollut, kun alahampaita sulle antoi". Näin se homma etenee...