Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pakokauhua...  (Luettu 2416 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Pakokauhua...
Saitin idioottimaisimmilla kepulaisilla alkaa hiipiä prosenttikauhu puseroon - puseron allekin. Tekstit ovat täysin painokelvotonta veivaamista... toisaalta eihän kiertokoulunkäyneiltä tukieläteiltä voi muuta odotaakaan... mutta surullista se on - tasan ja tarkkaan fiksut kepulaiset häpeävät tätä pankopellejen eturintamaa  :o  :o  :o

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Pakokauhua...
Saitin idioottimaisimmilla kepulaisilla alkaa hiipiä prosenttikauhu puseroon - puseron allekin. Tekstit ovat täysin painokelvotonta veivaamista... toisaalta eihän kiertokoulunkäyneiltä tukieläteiltä voi muuta odotaakaan... mutta surullista se on - tasan ja tarkkaan fiksut kepulaiset häpeävät tätä pankopellejen eturintamaa  :o  :o  :o
mitähän mieltä rivikokoomuslaiset tästä  kolmen kärjestä täällä agrossa ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

KT

• Vieras
Luuletko, että fiksut edes  lukee näitä juttuja. Onneksi sinun tekstit on painokelvollisia.  :o  :o  :o

Karhula

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Rivikokoomuslainen halveksuu puna-Aukkua joka levittää punaista saastaansa rehellisten suomalaisten päälle.

Puna-Aukun housut ovat tosin alkaneet tutista sen verran rajusti että sitä on mukava seurata.

Sirpin ja varasanmiehen punainen kataluus pitää kaivaa juurta jaksain kaikkien nähtäväksi.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
No jos nämä agron kolme viisainta edustaa kokoomuksen älymystöä, niin eipä ole hurraamista sielläkään.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
- tasan ja tarkkaan fiksut kepulaiset häpeävät tätä pankopellejen eturintamaa  :o  :o  :o

niihän me, eikö teitä ittijään sitte hävetä :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

• Vieras
Painokelpoista...
Luuletko, että fiksut edes  lukee näitä juttuja. Onneksi sinun tekstit on painokelvollisia.  :o  :o  :o

Juu... ei mun teksteistäni oo poistettu - muistaakseni - ku siihen Haavisto-jupakkaan liittyneitä muutama... toki monessa kepupelleosaston ketjussa on menny munki vastauksiani  ::)  ::)

KT

• Vieras
- tasan ja tarkkaan fiksut kepulaiset häpeävät tätä pankopellejen eturintamaa  :o  :o  :o

Nää kolme kakolaista "aktiivia" ei häpee mitään. Joka välissä ollaan pilkkaamassa rehellisiä - veronsa maksavia- viljelijöitä.

Aulis Anttila

• Vieras
Jos...
No jos nämä agron kolme viisainta edustaa kokoomuksen älymystöä, niin eipä ole hurraamista sielläkään.

Jos noin olisi... niin ei olisi  :P  ::)  ;D

sorkkahessu

• Vieras

Näyttää Auliksella pakoputkeen menevän kauhu . Luuletko sun *****ilus muuttavan politiikkaa .

Aulis Anttila

• Vieras
Osuma :-) :-) :-)

Nää kolme kakolaista "aktiivia" ei häpee mitään. Joka välissä ollaan pilkkaamassa rehellisiä - veronsa maksavia- viljelijöitä.

Bwwwaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaa  ;D

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Osuma :-) :-) :-)

Bwwwaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaa  ;D

Aulis sai banaanin , ja kiittää kuin apina ;D ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
No fiksuista kepulaisista en tiedä, mutta jos itse olisin teeveeällän entisiä ulosheitettyjä työnjohtajia, niin en puhuisi muille heidän työnteosta yhtään mitään, olen minä sen verran fiksu, etten itseäni julkisesti noin pahasti munaisi ....

Se kuulostaa vähän yhtä kornilta, kuin palkkaisi pedofiilin lastenhoitajaksi ....

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
No fiksuista kepulaisista en tiedä, mutta jos itse olisin teeveeällän entisiä ulosheitettyjä työnjohtajia, niin en puhuisi muille heidän työnteosta yhtään mitään, olen minä sen verran fiksu, etten itseäni julkisesti noin pahasti munaisi ....

Se kuulostaa vähän yhtä kornilta, kuin palkkaisi pedofiilin lastenhoitajaksi ....

Se tietyömerkki tarkoittaa oikeasti että varokaa lapioon nojaajia heillä ei ole vielä riimuvartta lapiossa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

TVL= tee vähän ja lepää
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...