Ohoh!! Veeti on keksinyt, että markkinointi ja mainonta perustuu yleensä enemmän tai vähemmän todenmukaisiin mielikuviin. Hienoa!!
Mainonnan pitää perustua tosiasioihin, vaikka vähän väritettynä. Kepulainen propaganda perustuu pelkiin valheisiin,korsimolaisittain...samoin kuin Simonkadun tiedotus
Tämän päivän lapset oppii tuon medialukutaidon ennen kouluunmenoa, onhan se osa yleissivistystä. Oiskohan niin, että yhteiskunta menee jo hiukan toisella tasolla. Veeti opettelee vielä lukemaan siinä missä muut rustaa esseetä......
No höpöhöpö ....
Mainonta toimii aina niinpäin, että jokainen kehuu omaansa niin paljon kuin ehtii, tosiasioista välittämättä ja kaikki sen ymmärtää, veetiä lukuunottamatta.
Valio kehuu omaansa ja Arla omaansa, niin se toimii, mutta mikäli väitetään että meidän maito on parempaa niin siitä pyytää myös parempi hinta.
Eikä siinä hinnanlasku mitään auta, jos Valio laskee omaa hintaansa esim. 5 sentillä, niin Arla teke välittömästi samanlaisen laskun oman hintansa, joten eri jokatapauksessa pysyy samana.
Valio on suurimpana tuottajana hintajohtaja Suomessa ja muut toimijat asettavat silloin hintansa sen mukaan mikä on Valion hinta.