Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt Matti...!  (Luettu 2200 kertaa)

Maalaityttö

• Vieras
Nyt Matti...!
...tiukkaa linjaa naisten suhteen, kun olet nyt kihlautunut Sirkka Mertalan kanssa! Nyt ne iskut vasta alkavat! Ole huolellinen ja käyttäydy moitteettomasti! Paparazzit ovat kintereilläsi!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Nyt Matti...!
Meinaakkos syyn laittaa paparazien viaksi.
Kyllä se on ihan matti-poika itse mikä sikailee.

Maalaityttö

• Vieras
    Tottakai, jos on oikeasti aihetta, niin sellainen tuleekin paljastaa. Tämä uusin kohu on kyllä aika kaukaa haettua mustamaalausta. Mutta nyt on todellakin syytä miettiä kaks tai jopa kymmenen kertaa, mitä- ja kenelle kirjoittelee, sillä kaikkea voidaan käyttää mMattia vastaan.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No maan pääministerin pitäisi tajuta tuollainen juttu, jo ennekuin aloittaakaan kirjoittelua.

Kertoo henkilöstä hyvin paljon.
Mitä muuta salaista tietoa mahtaa kylvää, harkinnan puutteessaan ja vähän muunkin puutteessa.

Karhula

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
No maan pääministerin pitäisi tajuta tuollainen juttu, jo ennekuin aloittaakaan kirjoittelua.

Mitä muuta salaista tietoa mahtaa kylvää, harkinnan puutteessaan ja vähän muunkin puutteessa.

Ei se Matin numero vielä näissä vaaleissa salainen ollut vaikka moni sitä toivoi.

Matin tilanne vaan alkaa olla se että jos Matti sanoo jollekkin naiselle että on kaunis ilma se tulkitaan niin että Matti vaatii naista vähentämään vaatetustaan, ja näin Matti varmaan tahtoisikin vaikkei ääneen sitä sano.

Veeti

• Vieras

Ei se Matin numero vielä näissä vaaleissa salainen ollut vaikka moni sitä toivoi.

Matin tilanne vaan alkaa olla se että jos Matti sanoo jollekkin naiselle että on kaunis ilma se tulkitaan niin että Matti vaatii naista vähentämään vaatetustaan, ja näin Matti varmaan tahtoisikin vaikkei ääneen sitä sano.

Hällä ja väliä koko Vanhanen, pari vuotta max ja äijästä päästään lopullisesti eroon.
Tuskin saa jatkaa edes oppositiopuolueen johtajana

Viimeksi muokattu: 27.03.09 - klo:15:13 kirjoittanut Veeti

Santeri

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Näin  on. Kuka kepua seuraavaksi isännöi/emännoi. Nykypolitiikka johtaa turmioon kun pinnan-ala demarien kanssa seurustellaan. Parhaat ovat menneen yhteen.  Persut nauttivat tilanteesta .

Sepedeus

• Vieras
Mustamaalaus
    Tottakai, jos on oikeasti aihetta, niin sellainen tuleekin paljastaa. Tämä uusin kohu on kyllä aika kaukaa haettua mustamaalausta. Mutta nyt on todellakin syytä miettiä kaks tai jopa kymmenen kertaa, mitä- ja kenelle kirjoittelee, sillä kaikkea voidaan käyttää mMattia vastaan.

http://www.seiska.fi/lehti/2009/_a93411/seiskassa+132009/

Tuskin kukaan lähtee perättömiä kertomaan lehdessä , Susan Ruususen jutun jälkeen.
   Matti ei pystynyt kiistämään mitään perättömäksi. Sitä vaan änkytti että muka huumoria. Pitäis nyt joku tolkku olla pääministerillä. Kuinka kauan kepulla on kanttia pitää tuollainen johtaja. Mä kyllä kannattaisin ajatusta ,että 2 vuotta. Silloin kepun kannatus on lähellä Soinin puoluetta :D

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja mitähän Matti on sikaillu.

Aulis Anttila

• Vieras
Sikailu...

Ei SuoKustan sekulisakin mielestä mitään... kunnon mies - ja kunnon kepulaiset pers... siis perhearvot  ;D

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Sikailu...

Ei SuoKustan sekulisakin mielestä mitään... kunnon mies - ja kunnon kepulaiset pers... siis perhearvot  ;D
Eli, Matti ei ole käynyt vieraissa eli Suomeksi pettänyt vaimoaan. Hän vain lähetti pari sp- viestiä.