Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Petovihaa  (Luettu 3044 kertaa)

MaaJussi77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 349
Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Tuota en ymmärrä. Mutta kyykäärmeet tapan aina kun vastaan tulee. Yhdellä pellolla niitä oli paljon. Kävin niitä joskus iltaisin vartavasten tappamassa. Oli valmiiksi varattu keppikin veräjällä odottamassa.  Nyt ei ole näkynyt siellä vuosiin... Kerran hukkakaurakierroksella olin astua käärmeen päälle, ajattelin lopettaa sen luikertelun polkemalla saappaan kantapäällä pään tohjoksi. Mutta tarkemmin katsottuna huomasin keltaiset täplät niskassa jätin polkematta rantakäärmeet saakoot elää.

jeep

  • Vieras
Vs: Petovihaa
Eikös ne kyyt pidä myyrät poissa pelloilta ja muutenkin säätele sitä jyrsijä kantaa.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Petovihaa
Turhapuroa harmittaa kun villisiat ammutaan Helsingin liepeiltä. Olisi hauska joskus syödä kuin Obelix.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3490
Vs: Petovihaa
Eikös ne kyyt pidä myyrät poissa pelloilta ja muutenkin säätele sitä jyrsijä kantaa.

Kyykäärmeen tappaja kyllä sahaa omaa oksaansa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Tuota en ymmärrä. Mutta kyykäärmeet tapan aina kun vastaan tulee. Yhdellä pellolla niitä oli paljon. Kävin niitä joskus iltaisin vartavasten tappamassa. Oli valmiiksi varattu keppikin veräjällä odottamassa.  Nyt ei ole näkynyt siellä vuosiin... Kerran hukkakaurakierroksella olin astua käärmeen päälle, ajattelin lopettaa sen luikertelun polkemalla saappaan kantapäällä pään tohjoksi. Mutta tarkemmin katsottuna huomasin keltaiset täplät niskassa jätin polkematta rantakäärmeet saakoot elää.

Enoo tappanut kuin pihanurmikolta kyykäärmeet. Muualta on ihan turha alkaa niitä jahtaamaan, tieltäkin saavat minustanähden luikerrella rauhassa sihimadot pakoon. Joskus on elukoita pistäneet, mut ei niitä sittenkään osaa erikseen vihata.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu

  • Vieras
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?

Carhu seon ottaannu kantaa vaen tuahon helsinkin villielläenten kohtaluun/kohtaloon. :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?

Carhu seon ottaannu kantaa vaen tuahon helsinkin villielläenten kohtaluun/kohtaloon. :D :D

Oma väkesi tappaa viattomia petolintuja .  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu

  • Vieras
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?

Carhu seon ottaannu kantaa vaen tuahon helsinkin villielläenten kohtaluun/kohtaloon. :D :D

Oma väkesi tappaa viattomia petolintuja .  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Onkos nuot villisikat hesassa viattomija vae vijallisija. Hehkutat kovasti sikojen tappamista. Sinun väkesi se niitä tappaa. :D :D :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?

Carhu seon ottaannu kantaa vaen tuahon helsinkin villielläenten kohtaluun/kohtaloon. :D :D

Oma väkesi tappaa viattomia petolintuja .  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Onkos nuot villisikat hesassa viattomija vae vijallisija. Hehkutat kovasti sikojen tappamista. Sinun väkesi se niitä tappaa. :D :D :D :D
Villisika karju on todella vaarallinen etenkin taajamissa .Tappamisen suoritti Poliisi jolla on oikeus käyttää ampuma-asetta taajamassa  . Villisiat levittävät sikaruttoa joka ei ole hyvä asia .

Maakotkan ampuminen pesäänsä on raukkamainen teko ja tuskin viranomaiset sitä tekivät .  >:( >:( >:(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu

  • Vieras
Vs: Petovihaa
Puollusta sinä vaen villisikan tappamista. Kukahan ampu tuan maakotkan- Ootko ajatellu. :D :D

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Petovihaa
Tällaista minä en tajua sitten ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68b679ca-5238-4f85-bb43-8e2f13f40dbe
"Maakotka ammuttiin pesäänsä Lapissa"

Täysin järjetöntä toimintaa. Ase pois ja linnaan.

Mitä tuumii carhu tähän ja jäätikkömaisteri ?
Taas on ilmeisesti hiljennetty monta hyvää kirjoittajaa yhden totuuden tieltä. Tuulivoima ja ravinteiden mereen joutuminen on rasismin ohella kiellettyjä aiheita.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Petovihaa
Oma väkesi tappaa viattomia petolintuja .
Tuossa on nykyään melkoinen ristiriita kun rapujakin vaaditaan tainnutettaviksi ennen keittämistä.

Sorkkiksen kannattaakin perustaa eettisesti kasvatettujen ja etenkin eettisesti oikein tapettujen ravintoeläinten tarjoamispalvelu maahamme, sitten ajaa vaikka rekkalasteittain sikoja kotkien ruoiksi pitkin Suomea jotta ystävänsä Helsingissä ovat tyytyväisiä petoeläinten elämänkaareen eikä kotkien tarvitse poronvasoja kiduttaen tappaa eineikseen.  - Vai miltä tuntuisi kotkan pitkät kynnet kyljissä ja perään kivulias, pitkällinen  kuolema repimällä kappaleiksi?  ::)

Pohjoisen sääskentappokisatkin jouduttiin lopettamaan etelän vöhöriäästen vastustuksen vuoksi. Ei ollut eettistä toimintaa ratsastaa tappamisella ja vihapostin takia loppu tuli. Kannattaa ajatella siis laajemmin kuin "sontaluukku antaa myöten", aina ennen kuin tapat sen hyttysen, ajattele itsesi hyttysen tilalle.

Oikeastaan tuolle kotkalle kävi hyvin, ei tarvinnut elää kituliasta elämää pohjoisen kurjassa kairassa ja kuolemakin oli kivuton ja nopea. Luonnonsuojelijana olisin erittäin tyytyväinen. :)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Petovihaa
Oma väkesi tappaa viattomia petolintuja .
Tuossa on nykyään melkoinen ristiriita kun rapujakin vaaditaan tainnutettaviksi ennen keittämistä.

Sorkkiksen kannattaakin perustaa eettisesti kasvatettujen ja etenkin eettisesti oikein tapettujen ravintoeläinten tarjoamispalvelu maahamme, sitten ajaa vaikka rekkalasteittain sikoja kotkien ruoiksi pitkin Suomea jotta ystävänsä Helsingissä ovat tyytyväisiä petoeläinten elämänkaareen eikä kotkien tarvitse poronvasoja kiduttaen tappaa eineikseen.  - Vai miltä tuntuisi kotkan pitkät kynnet kyljissä ja perään kivulias, pitkällinen  kuolema repimällä kappaleiksi?  ::)

Pohjoisen sääskentappokisatkin jouduttiin lopettamaan etelän vöhöriäästen vastustuksen vuoksi. Ei ollut eettistä toimintaa ratsastaa tappamisella ja vihapostin takia loppu tuli. Kannattaa ajatella siis laajemmin kuin "sontaluukku antaa myöten", aina ennen kuin tapat sen hyttysen, ajattele itsesi hyttysen tilalle.

Oikeastaan tuolle kotkalle kävi hyvin, ei tarvinnut elää kituliasta elämää pohjoisen kurjassa kairassa ja kuolemakin oli kivuton ja nopea. Luonnonsuojelijana olisin erittäin tyytyväinen. :)

Jaaha .

Kyllä teitin pohjoisen kannattaa jatkossa tulla omillanne toimeen . Tuo kirjoituksesi kun jaetaan etelään ei kepun kannata edes yrittää saada kannatusta enää etelästä .

Puheenjohtajaksi vaadittu Sipilää joka ei enää aijo politiikassa jatkaa .Etelän kepua risoo myös aluepolitiikka jota Kulmuni mainostaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .