Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan  (Luettu 1170 kertaa)

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1948
Vs: Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan
Totta

carhu

  • Vieras
Vs: Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tmalinen/euro-on-tuhon-partaalla/?fbclid=IwAR1w1mPH1A6uoJhN20a697EcIVil-RCnTl9lTtt2_Hs62Abl-gYRz7AMcMU

Euro on tuhon partaalla, ja meille valehdellaan

Tämä euro ja koko euroaika se on ollu yhtä kusetusta. Valinta tilanteessa meitä oli liian vähän jotka ee halunnu tuata.

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1543
Vs: Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan
Voi olla, että euro on kusetusta tai tuhon partaalla. Siihen en osaa ottaa kantaa. Ennen euroon liittymistä markka oli sidottu euron kurssiin, joten se oli jo melkein sama kuin olla mukana eurossa. Kun markka kellui omillaan, oli vaihtelu koroissa ja rahan arvossa suurta ja pieni markka saattoi olla keinottelun kohteena.

Minä en kuitenkaan kaipaa markan aikaisia korkojen heilahteluita ja sen devalvoitumisen aiheuttamia muutoksia hinnoissa.  Olen todella nauttinut halvoista koroista ja vakaista hinnoista. Ja ne ovat pitkälti juuri euron ansiota.
Don Essex

carhu

  • Vieras
Vs: Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan
Voi olla, että euro on kusetusta tai tuhon partaalla. Siihen en osaa ottaa kantaa. Ennen euroon liittymistä markka oli sidottu euron kurssiin, joten se oli jo melkein sama kuin olla mukana eurossa. Kun markka kellui omillaan, oli vaihtelu koroissa ja rahan arvossa suurta ja pieni markka saattoi olla keinottelun kohteena.

Minä en kuitenkaan kaipaa markan aikaisia korkojen heilahteluita ja sen devalvoitumisen aiheuttamia muutoksia hinnoissa.  Olen todella nauttinut halvoista koroista ja vakaista hinnoista. Ja ne ovat pitkälti juuri euron ansiota.

Nyt ollaan eorossa ja sillä selvä. On kuitenkin maita ja kansoja tässä ihan lähialueella joilla ee eoroa oo ja siitäkin huolimatta hyvin menee. Jopa paremmin kun meillä. Eevät oo niin maksumiehinä kun met ollaan. :D

panssarikauhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Euro on tuhon partaalla ja meille valehdellaan
Voi olla, että euro on kusetusta tai tuhon partaalla. Siihen en osaa ottaa kantaa. Ennen euroon liittymistä markka oli sidottu euron kurssiin, joten se oli jo melkein sama kuin olla mukana eurossa. Kun markka kellui omillaan, oli vaihtelu koroissa ja rahan arvossa suurta ja pieni markka saattoi olla keinottelun kohteena.

Minä en kuitenkaan kaipaa markan aikaisia korkojen heilahteluita ja sen devalvoitumisen aiheuttamia muutoksia hinnoissa.  Olen todella nauttinut halvoista koroista ja vakaista hinnoista. Ja ne ovat pitkälti juuri euron ansiota.

Nyt ollaan eorossa ja sillä selvä. On kuitenkin maita ja kansoja tässä ihan lähialueella joilla ee eoroa oo ja siitäkin huolimatta hyvin menee. Jopa paremmin kun meillä. Eevät oo niin maksumiehinä kun met ollaan. :D

Ongelmat saatiin aikaan avaamalla roskalainaluotot joiden korot räjähti käsiin tästä ei ole markkaa syyttäminen