Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe home rehussa  (Luettu 29804 kertaa)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
Ittehän sää niistä homeisista rehuistas siinä horisit, ja totesin niinkuin asia oikein on.Luuletko että olen sokea.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: home rehussa
Ittehän sää niistä homeisista rehuistas siinä horisit, ja totesin niinkuin asia oikein on.Luuletko että olen sokea.

On se ihmeellistä  jotta joku taas tietää asiat paremmin kuin asianosainen. Tosin kerran oon nähnyt kuinka kaks miestä löi vetoa, että toisen miehen akka on raskaana. "Isä" itte oli raskautta vastaan. No ei oo sitä lasta näkynyt, mutta jos olis, niin olis voinut kysyä, että kuka olikaan oikeasti isä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
Näinhän minä se paalirekkakuorman, ei siinä mitään epäselvää pitäsi olla.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: home rehussa
Näinhän minä se paalirekkakuorman, ei siinä mitään epäselvää pitäsi olla.

Nyt siis odottelemme herra Oksan vastinetta. Itte uskoisin ainakin toisen olevan ihan pihalla asiasta tai sen oikeellisuudesta.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: home rehussa
Rehuntekoaikaan on muutenkin kiirettä, joten turha niitä paaleja on silloin pihaan roudata. Paljon järkevämpi niitä on talvella kärryllä hakea, kun on enemmän aikaa.

Btw, Evp:llä on merkillistä jäkätystä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: home rehussa
Rehuntekoaikaan on muutenkin kiirettä, joten turha niitä paaleja on silloin pihaan roudata. Paljon järkevämpi niitä on talvella kärryllä hakea, kun on enemmän aikaa.

Btw, Evp:llä on merkillistä jäkätystä.

Se on saanut oppinsa Sorkkikselta tai sitten se on sorkkiksen yks kauan kadoksissa ollut sivupersoona.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
Väitättekö etten ole nähnyt paalirekkakuormaa.Ihmeellistä jäkerrystä.

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: home rehussa
Onko täällä nyt maan tavaksi muodostunut ylettömän asian kanssa veivaaminen? Jokainen duunaa sen rehun hyväksi havaitsemallaan keinolla ja nyt oli alkuun kyllä vain keskustelua, että tohtiiko sitä homeista syöttää, kun joskus on vain pakko.

Lopettakaa nyt tuollainen lekuttaminen ja etsikää uutta sisältöä kirjoitteluun tai jättäkää kirjoittamatta.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
Nimenomaan, jos kerran joku on rekkakuorman ostanut rehua ja jänekset siitä osan syö miksi väittää ettei olekaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: home rehussa
kuka on väittänny et ei olekaan?       miun ei ole tuo rekkakuorma ja se keltä noita on syönyt jänes on etelleen se tuttu.     en ihan sisäistä tuota evpn inttämistä. 

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
Ja minä näin, on se kummaa inttämistä selvästä asiasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: home rehussa
mitä näit??

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: home rehussa
etkö ole lukenut vai etkö sisäistä lukemaasi?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: home rehussa
en tajua mikä on pointtisi tässä ketjussa?    kun epäilet että se paalikuorma olisikin miun...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: home rehussa
     en ihan sisäistä tuota evpn inttämistä.

Ei sitä sisäistä kukaan muukaan. piika käski olla jo hiljaa, mutta siitäkin huolimatta sanon, että en tiedä kumpi täs nyt on tyhmä minä vai Evp. Ainakin se on nähnyt rekallisen paaleja. Aika sälli ja kokemusta omaava saivartelija. Yrittää vääntää kirjoittamansa solmut suoriksi , mutta uppoaa samalla valheidensa suohon  :-X