Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valikoiva korona.  (Luettu 1048 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1962
Valikoiva korona.
Kun katsoo  TV  tä tai lukee lehteä , niin koronalla olisi töitä.   Suomessa on TUPU  ja HUPU sakkia politiikassa ja sen ulkopuolella.   Influenssaan on kuollut vuorittain satoja vanhuksia, nyt vain  koronnan pitäisi hoitaa sitä nuorempaa sakkia.    VC paperi on  uskomaton  hamstraus   tuote, se kuvaa   älykkyys tasoa   ja monta muuta samanlaista asiaa.

Hevi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1037
Vs: Valikoiva korona.
Tää on sen verta vakava juttu, ettei kyllä kannata suunnitella kehen viruksen pitäisi iskeä. Ihan kuin Sauli sanoi, niin lisätään fyysistä etäisyyttä toisiimme, mutta vähennetään henkistä etäisyyttä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Valikoiva korona.
Tää on sen verta vakava juttu, ettei kyllä kannata suunnitella kehen viruksen pitäisi iskeä. Ihan kuin Sauli sanoi, niin lisätään fyysistä etäisyyttä toisiimme, mutta vähennetään henkistä etäisyyttä.

Tänään some on tulvinut kuvia, miten tyhmä suomalainen ihminen oikeasti on. Jyväskylän cittaristakin oli kuvaa kymmenien metrien tiiviistä kassajonosta. Maailman loppu on tulossa, mutta onneksi viime töikseni sain jonotettua perheelleni 3 vuoden paskapaperit :) No onneksi täällä e-p:n suunnassa on  käytös jo viisaampaa, kuten kuva keskisen kassajonosta miehestä nasse maski päässä kertoi. kumpaakaan kuvaa ei mulla ole, mutta oon mä nähäny ne.

jeep

  • Vieras
Vs: Valikoiva korona.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Valikoiva korona.
Tää on sen verta vakava juttu, ettei kyllä kannata suunnitella kehen viruksen pitäisi iskeä. Ihan kuin Sauli sanoi, niin lisätään fyysistä etäisyyttä toisiimme, mutta vähennetään henkistä etäisyyttä.

Tänään some on tulvinut kuvia, miten tyhmä suomalainen ihminen oikeasti on. Jyväskylän cittaristakin oli kuvaa kymmenien metrien tiiviistä kassajonosta. Maailman loppu on tulossa, mutta onneksi viime töikseni sain jonotettua perheelleni 3 vuoden paskapaperit :) No onneksi täällä e-p:n suunnassa on  käytös jo viisaampaa, kuten kuva keskisen kassajonosta miehestä nasse maski päässä kertoi. kumpaakaan kuvaa ei mulla ole, mutta oon mä nähäny ne.

Lomituksessa käsky oli selvä . Ulkomaan matkalta palattuanne peskää vaatteet huolellisemmin ja vähintään kaksivuorokautta poissa sikaloista tai navetoista tai saunaan kahdeksi tunniksi . Nyt ulkomaan matkan tekijät joutuu kahdeksiviikoksi palkattamomalle lomalle . Voi että kuin viisasta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .