Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 07.02.20 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Viljelijä evp - 07.02.20 - klo:20:48 sama se mitä tippuu, ei kuulu mulle.Mut tiätkö pannukahvi on kyllä parempaa kuin tuollasilla muovihärpäkkeillä tiputtelu.Viljelijä evp:llä tippuu tai keittyy taatusti Saludo, niinkuin aina kautta aikojen. Yleensä Juhla Mokkaa jos Saludo on tarjouksessa myös sitäkin.Juhla Mokka kun on S kaupassa 2,98 € niin hinnankin puolesta se on pääasiallisesti.Toki Saludokin menee, ihan kelpo kahvia sekin.
Lainaus käyttäjältä: Viljelijä evp - 07.02.20 - klo:20:48 sama se mitä tippuu, ei kuulu mulle.Mut tiätkö pannukahvi on kyllä parempaa kuin tuollasilla muovihärpäkkeillä tiputtelu.Viljelijä evp:llä tippuu tai keittyy taatusti Saludo, niinkuin aina kautta aikojen.
sama se mitä tippuu, ei kuulu mulle.Mut tiätkö pannukahvi on kyllä parempaa kuin tuollasilla muovihärpäkkeillä tiputtelu.
Tosiporvari ei ole juonut ennen, eikä juo nytkään Saludoa, sillä se oli entisen kommunistisen E-liikkeen kaffeemerkki.
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 08.02.20 - klo:11:12No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.02.20 - klo:11:16Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 08.02.20 - klo:11:12No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkinSiellä kävivät ne, jotka rahoittivat vallankumousrahastoa. Me ei rahoitettu. Ikinä.
Onpa jonkun potkukelkka vaihtunut aikaa myöten Mosseksekin, kun on aikansa komukkakaupassa asioinut Ja tuntuipa pikku-evp:kin imeneen itselleen kohtalaisen kepuvihan Saludoa ryystämällä ja syömällä niitä Winner-säilykkeitä.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 08.02.20 - klo:10:09Tosiporvari ei ole juonut ennen, eikä juo nytkään Saludoa, sillä se oli entisen kommunistisen E-liikkeen kaffeemerkki.Kyllä, jotkut tiesivät heti sanoa kahvipaketista "mitä miehiä" talossa oltiin. Ehkä Viljelijä evp ei vaan kuitenkaan ole niin tarpeeksi evp mitä nikkinsä antaa ymmärtää.