Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Unioniin liittyminen ?  (Luettu 1445 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Unioniin liittyminen ?
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.

Aulis Anttila

  • Vieras
Jorma...
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.

Eiköhä tän saitin EU-pelle Jorma Jaakkola kohta lyö - täällä ja taas - semmosen rätingin pöytään et sulla ei voi olla nälkä... vai miten se ny meni  :o  :P  ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Jorma...
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.

Eiköhä tän saitin EU-pelle Jorma Jaakkola kohta lyö - täällä ja taas - semmosen rätingin pöytään et sulla ei voi olla nälkä... vai miten se ny meni  :o  :P  ::)

Ja Aulis lyö kohta semmoisen rätingin pöytään että ei voi olla lama, se ei voi yksinkertaisesti tulla eu:ssa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
Kansantaloutta...
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.
Eiköhä tän saitin EU-pelle Jorma Jaakkola kohta lyö - täällä ja taas - semmosen rätingin pöytään et sulla ei voi olla nälkä... vai miten se ny meni  :o  :P  ::)
Ja Aulis lyö kohta semmoisen rätingin pöytään että ei voi olla lama, se ei voi yksinkertaisesti tulla eu:ssa.
Lama tarkoittaa taloustieteessä tavallista pidempää ja syvempää talouden matalasuhdannetta. Koska lamalle ei ole täsmällistä määritelmää, se on käytännössä nimitys tavallista vakavammalle taantumalle, joka ei kuulu normaaliin suhdannevaihteluun. Erään määritelmän mukaan talouden taantumasta voi käyttää lama-nimitystä kun BKT laskee 10% tai kun yhtäjaksoinen taantuma kestää kolme vuotta tai pitempään.
+
...että näin...  :P  ;D

Veeti

  • Vieras
Vs: Unioniin liittyminen ?
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.

Juu, EU määräsi AB-alueelle maksettavaksi korotetut investointituet, jotta alueen maatalous saadaan nostettua pitkän punamultahallinnon aiheuttamasta rappiosta. Tätä tukea ehdittiin maksaa vain pari vuotta, kun MTK junttasi sen pois.

Piti olla vastine C-alueen korkeille tulotuille, niihin ei MTK vaatinut leikkauksia.

MTK on perseestä ja syvältä  >:( >:(

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Unioniin liittyminen ?
Eu: hun liittymisen aikoihin olin maatalouden kanssa tekemisissä. Olen tässä muistellut kyseisiä liitymisehtoja. Kuinkahan ne investointituet eri alueiden välillä neuvoteltiin. Mielestäni eri alueilla tuet investointeihin oli aivan erinlaiset. Onkohan niitä myöhenmin korjattu ?  En ole niitä niin tarkasti seurannut.

Juu, EU määräsi AB-alueelle maksettavaksi korotetut investointituet, jotta alueen maatalous saadaan nostettua pitkän punamultahallinnon aiheuttamasta rappiosta. Tätä tukea ehdittiin maksaa vain pari vuotta, kun MTK junttasi sen pois.

Piti olla vastine C-alueen korkeille tulotuille, niihin ei MTK vaatinut leikkauksia.

MTK on perseestä ja syvältä  >:( >:(


Jotenkin kuulostaa MTK:laiselta toiveunelta, EU määrää ja MTK junttaa sen pois.