Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 5 milj €  (Luettu 3994 kertaa)

AgerSilva

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
5 milj €
Mitäs agron väki tekis moisella summalla? Joilla on elukoita niin elukat autoon vaiko suurempaa navettaa tilalle, kun rahotuskin ois kunnossa ja lähitilan isänniltä pellot pois makso mitä makso? Ja koneet tietysti kaikki  uusiks  :D ;D
Itse vois siirtyä kasvattelemaan rahakauraa ja elää elämätöntä nuoruutta  ;D ;)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: 5 milj €
Itse vois siirtyä kasvattelemaan rahakauraa ja elää elämätöntä nuoruutta   

***Voisit ihan hetikin alkaa.

Viimeksi muokattu: 21.03.09 - klo:19:53 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Mitäs agron väki tekis moisella summalla? Joilla on elukoita niin elukat autoon vaiko suurempaa navettaa tilalle, kun rahotuskin ois kunnossa ja lähitilan isänniltä pellot pois makso mitä makso? Ja koneet tietysti kaikki  uusiks  :D ;D
vaihtasin ammeeseen uudet setelit ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Maalaityttö

• Vieras
Vs: 5 milj 
  Sillähän panis kaiken uusiks!:-)

Sepedeus

• Vieras
Vs: 5 milj 
[/quo

Niinpä ,sillä vois vaihattaa emännän uusiks :D

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En mää silti näitä hommia lopettais ;)
Työntekijän vois palkata, mersun vaihtaa uuteen ja joitakin kavereita vois vähä jeesata.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ajaisin vahingossa pillarilla jostakin abc-liikenneasemasta nurkittain läpi. Voihan noissa härveleissä ajo hirttää niin ettei saa vetoa vapautettua. :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Kaikki uusiksi...
Mitäs agron väki tekis moisella summalla? Joilla on elukoita niin elukat autoon vaiko suurempaa navettaa tilalle, kun rahotuskin ois kunnossa ja lähitilan isänniltä pellot pois makso mitä makso? Ja koneet tietysti kaikki  uusiks  :D ;D Itse vois siirtyä kasvattelemaan rahakauraa ja elää elämätöntä nuoruutta  ;D ;)

Mä voisin luetella ainaski kymmenen jutskaa joita et sais pannuks uusiks... et ees 50 miljoonalla  :P  ::)  :P

Aulis Anttila

• Vieras
No perkeletto...
Ajaisin vahingossa pillarilla jostakin abc-liikenneasemasta nurkittain läpi. Voihan noissa härveleissä ajo hirttää niin ettei saa vetoa vapautettua. :D

Jos mä voittasin ni voisin maksaa puolet "vahingosta"  ;D  ::)  ;D

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Ei napsahtanut kelleen kohdalleen. Ens viikolla olis vielä isompi potti jaossa.  :D
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Aulis Anttila

• Vieras
Ensi viikolla...
Ei napsahtanut kelleen kohdalleen. Ens viikolla olis vielä isompi potti jaossa.  :D

Juu... ja sit ajetaan porukalla se aabeecee nurin  :P  ::)  ;D ...siis jos voitetaan  :P  ;D

Viimeksi muokattu: 22.03.09 - klo:10:06 kirjoittanut Aulis Anttila

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Ensi viikolla...

Juu... ja sit ajetaan porukalla se aabeecee nurin  :P  ::)  ;D ...siis jos voitetaan  :P  ;D
Huittisten ABC:llä on vasta tontti. Pitää pistää kasvamaan korkoa rahat, ettei keskeneräistä projektia tartte torpetoida. Mikä muuten ABC:tä vastaan haraa? Onhan ne pirun kalliita kahvipaikkoja, mutta seisovasta päydästä saa oivan appeen kohtuu hintaan. Ja homma toimii ilman jonoja.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Kenni

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nyt huudetaan!
Vs: Ensi viikolla...

Huittisten ABC:llä on vasta tontti. Pitää pistää kasvamaan korkoa rahat, ettei keskeneräistä projektia tartte torpetoida. Mikä muuten ABC:tä vastaan haraa? Onhan ne pirun kalliita kahvipaikkoja, mutta seisovasta päydästä saa oivan appeen kohtuu hintaan. Ja homma toimii ilman jonoja.

Huittisten kaurankasvattajat myyvät ensin hyvällä hintaa muutaman hehtaarin tontin abc:lle ja sitten sijoittavat rahansa konkurssikypsään lypsytilaan  :P

Aulis Anttila

• Vieras
Hulluja...
Huittisten kaurankasvattajat myyvät ensin hyvällä hintaa muutaman hehtaarin tontin abc:lle ja sitten sijoittavat rahansa konkurssikypsään lypsytilaan  :P

No nyt alkaa aueta mullekki se vanha sanonta "hullu mies Huittisista"  ;D  :D  :)  :P

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Kaikki uusiksi...
Mitäs agron väki tekis moisella summalla? Joilla on elukoita niin elukat autoon vaiko suurempaa navettaa tilalle, kun rahotuskin ois kunnossa ja lähitilan isänniltä pellot pois makso mitä makso? Ja koneet tietysti kaikki  uusiks  :D ;D Itse vois siirtyä kasvattelemaan rahakauraa ja elää elämätöntä nuoruutta  ;D ;)

Mä voisin luetella ainaski kymmenen jutskaa joita et sais pannuks uusiks... et ees 50 miljoonalla  :P  ::)  :P
Luettele edes pari tärkeintä!