Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe koskettavaa lyriikkaa  (Luettu 2206 kertaa)

agrobaatos

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • got it...!
koskettavaa lyriikkaa
http://www.youtube.com/watch?v=uEDpxzvRMPI

Maanantaiaamuna krapula ja vapina
tuijotan vessan seinään
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina
suu täynnä kuivaa heinää
Silti toimiston tyttöjen salaisissa unissa
kaikkien kanssa vehtaan
Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa
minä se vasta kehtaan...
olla mies (nainen)
Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin
jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
puhua kielillä, kiusata hengiltä
tekemällä kaiken, kaiken
tuijotan vessan seinään
suu täynnä kuivaa heinää
kaikkien kanssa vehtaan
minä se vasta kehtaan...
olla mies (nainen)
Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin
jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
puhua kielillä, kiusata hengiltä
tekemällä kaiken, kaiken
tuijotan vessan seinään
suu täynnä kuivaa heinää
kaikkien kanssa vehtaan
minä se vasta kehtaan...
olla mies

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: koskettavaa lyriikkaa
Göstalla oli kyllä sana hallussa.
Nothing is Something Worth Doing

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Sanoituksissa erityisesti yhteiskuntakritiikin osalta Gösta oli todellakin kymmeniä vuosia aikaansa edellä.

Viimeksi muokattu: 20.03.09 - klo:21:41 kirjoittanut Luomujussi

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Ja parasta oli se, että Göstan kriittisyys ei paistanut suoraan sanoituksista läpi, vaan se oli verhottu hienoihin kielikuviin ja vertauksiin. Myöhemmät kantaa ottavat yhtyeet ovat olleet paljon suoraviivaisempia ja sanoneet asiansa suoraan, silti jotenkin vain tuo Göstan sarkastisuus miellyttää itseäni enemmän. Itse Leevingsien musiikista en ikinä sen enempää ole ollut kinnostunut, mutta Gästan sanoitukset ovat silti kiehtoneet.
Nothing is Something Worth Doing

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Ja parasta oli se, että Göstan kriittisyys ei paistanut suoraan sanoituksista läpi, vaan se oli verhottu hienoihin kielikuviin ja vertauksiin. Myöhemmät kantaa ottavat yhtyeet ovat olleet paljon suoraviivaisempia ja sanoneet asiansa suoraan, silti jotenkin vain tuo Göstan sarkastisuus miellyttää itseäni enemmän. Itse Leevingsien musiikista en ikinä sen enempää ole ollut kinnostunut, mutta Gästan sanoitukset ovat silti kiehtoneet.

Juuri noin. Itse jäin kaipaamaan erityisesti koe-eläinpuisto radio-ohjelmaa. Aasinsillat ohjelman sisällön (homppelijuttujen) ja musiikin välillä olivat todella vertaansa vailla.

Viimeksi muokattu: 20.03.09 - klo:22:30 kirjoittanut Luomujussi

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Juuri noin. Itse jäin kaipaamaan erityisesti koe-eläinpuisto radio-ohjelmaa. Aasinsillat ohjelman sisällön (homppelijuttujen) ja musiikin välillä olivat todella vertaansa vailla.
Tuli viimesyksynä uusintana, juolavehnäruiskutusten aikaan... Ai niin, säähän et kasvisuojeluaineita käytä......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuli viimesyksynä uusintana, juolavehnäruiskutusten aikaan... Ai niin, säähän et kasvisuojeluaineita käytä......

Tulee edelleen Yleäksältä launtai-iltaisin. Ja Areenalla myöskin eli voi kuunnella vaikka samantien. On kyllä huippuohjelmaa,aikansa ykköset alivaltiosihteeri ja koe-eläinpuisto... Boing boing boing... ;D

Alivaltiosihteerin vetovoima lopahtanut mutta Göstan jutut edelleen huvittavia ja tosiaankin ne aasinsillat musiikkiin,aivan loistavia. Musiikkikin ajatonta :)

Musiikkiaan soittaa livenä Leavings,kannattaa käydä kuuntelemassa,porukka hyvin mukana viisuissa.

Viimeksi muokattu: 21.03.09 - klo:00:05 kirjoittanut ijasja2

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)