Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TV2 klo 20.00 Schepel  (Luettu 4969 kertaa)

Pienviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: massikkamies
Jaa sinnekö sdp nyt on muuttanut ::)
Massikka (MF 4000), hoi! Sorri, etten vastannut aiemmin. Olin sillä tavoin puolustuskyvytön, että olin hakemassa pojalleni volvo-940 turbodieselifarmarin saksasta enkä nähnyt omaa ohjelmaani saatikka tällaista tasopalautetta vasta kuin tänään (ohjelman näin nyt kylläkin areenan kautta: eikä hassuumpaa, sanoisin).
Ole hyvä; Sinä kun ammut niinkin rohkeasti, pusikosta, aivan näkyvää miestä, niin kerro "mistä ihmeestä lähtien olen ollut demaria?".
No, kiitos kun teit johtopäätöksen ja vedit viestisi pois (paras massikka on muuten edelleen tuo 35).

heips pohjoisesta

Veeti

  • Vieras
Vs: massikkamies
Jaa sinnekö sdp nyt on muuttanut ::)
Massikka (MF 4000), hoi! Sorri, etten vastannut aiemmin. Olin sillä tavoin puolustuskyvytön, että olin hakemassa pojalleni volvo-940 turbodieselifarmarin saksasta enkä nähnyt omaa ohjelmaani saatikka tällaista tasopalautetta vasta kuin tänään (ohjelman näin nyt kylläkin areenan kautta: eikä hassuumpaa, sanoisin).
Ole hyvä; Sinä kun ammut niinkin rohkeasti, pusikosta, aivan näkyvää miestä, niin kerro "mistä ihmeestä lähtien olen ollut demaria?".
No, kiitos kun teit johtopäätöksen ja vedit viestisi pois (paras massikka on muuten edelleen tuo 35).

heips pohjoisesta

Ei täällä agrossa mitään anteeksipyydellä eikä vedetä pois  ;D ;D ;D

Eikun 135...löytyy tallista

Pienviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: massikkamies
Ei täällä agrossa mitään anteeksipyydellä eikä vedetä pois  ;D
Niin varmaan onkin, mutta annanpa, muina miehinä, pienen tehtävän: koetapa löytää alkuperäinen demariviesti tästä viestiketjusta.

(jos löydät saat tikkarin)

Veeti

  • Vieras
Vs: massikkamies
Ei täällä agrossa mitään anteeksipyydellä eikä vedetä pois  ;D
Niin varmaan onkin, mutta annanpa, muina miehinä, pienen tehtävän: koetapa löytää alkuperäinen demariviesti tästä viestiketjusta.

(jos löydät saat tikkarin)

Kas tässä  ;D ;D ;D :


  massikka"mies"?
« Vastaus #6 : 22.03.09 - klo:21:56 » Lainaus 

--------------------------------------------------------------------------------
Lainaus käyttäjältä: MF 4000 - 19.03.09 - klo:19:22
Jaa sinnekö sdp nyt on muuttanut 

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: TV2 klo 20.00 Schepel
Terve Petri ja tervehdys sinne Tornioon,

Tuo kone kuluttaa tasan tarkkaan 8 litraa satasella (noin seitsemän vuoden ajokokemuksella). Saksassa, kun ajelin reilut 700 km Freiburgista Tanskan rajalle, kulutus oli 150-160 km vauhdilla hieman alle 10 litraa.



Terve vaan! Aika paljon tuo 8 litraa, silti. Ainakin näihin riisikippoihin (tai siihen ensimmäiseeni, 2CV [snif]) verrattuna.  Kun ei itsensä liikutteluun noin isoa tarvi ja tavaralle on erillinen kuljetin pihassa. Tietty hyvä vasta-argumentti on, että polttoaine on yhä sikahalpaa ja jos laite muuten tikkaa luotettavasti, niin tuo pari ylimääräistä litraa satasella ei paljon taloudessa tunnu. 

Mutta kyllä tuota Ebayta kannattaa näköjään katsella. Tuskin saksalaiset kuitenkaan kaikkia halpiksia uusiksi laittavat sen 2500 euron toivossa? Vaikka viime kesäisen työkeikan jälkeen ei Ruotsin läpiajo ylettömästi innosta, on se pitkä maa...

Petri