Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paatero  (Luettu 1661 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Paatero
HUUTONAURUA !!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😄😄🤣🤣😄😄😄🤣🤣🤣
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Paatero
Seuraavaksi lahtee RINNE !!!!


🤣🤣😄🤣😄🤣🤣😄😄🤣🤣😄😄🤣🤣🤣🤣🤣
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Paatero
Rintee.n vois heittää kyllä mäkeen. Koskaan pääministeri ei saisi olla minkään sidosryhmän agentti, kuten Sipi.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Paatero
*** Rinne unohti ettei enää olekaan kokoaikainen Ay-jäärä. Muunnetusta totuudesta ja huonomuistisuudesta Pääministerin paikalta seuraa vakiintuneen käytännön mukaan ero. Tämänhän demut tietää paremmin kuin hyvin.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Paatero
Sontaluukun Sepe, Hei... Älä vaan kuole vit. u. tukseen🙂😁😁😁😁😁😁
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22082
Vs: Paatero
kepuleilla taitaa olla vitutus päällänsä.
Tästä eteen päin vain ja ainoastaan huonoja vaihtoehtoja.

Joko painua lilliputti puolueeksi pienpuolueen sijaan tai  joutua vielä enemmän naurunalaiseksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Paatero
kepuleilla taitaa olla vitutus päällänsä.
Tästä eteen päin vain ja ainoastaan huonoja vaihtoehtoja.

Joko painua lilliputti puolueeksi pienpuolueen sijaan tai  joutua vielä enemmän naurunalaiseksi.

Eemelissä asuu pieni sosialisti. Pitäisköhän äänestää Rinnettä?

 Nooooo...kokoomuksessa kova hätä, kun arvokonservatiivit siirtyvät sekoomuksesta persuihin kovalla vauhdilla. Perälauta vuotaa, ja vuotoa kiihdyttää nämä epätieteelliset kaljuuntuvat papparaiset, jotka selfieidensä ohella suoltavat paskaa eetteriin siinä tahdissa, että kirjoitusten lukemisen jälkeen kukaan ei edes kehtaa myöntää julkisesti olevansa kokoomuslainen.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22082
Vs: Paatero
No kovin kepu on laittanut tässä hallituksessa kampoihin demareille, kumpi on vasemmistolaisempi.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12095
Vs: Paatero
Säädetään laki, että kansanedustajaksi ja ministeriksi kelpaa vain putipuhdas, kelpo kansalainen. Tämän varmistamiseksi ehdokkaina voisi olla vain missejä, laulajia, näyttelijöitä, hiihtäjiä ja pitkänmatkan juoksijoita.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Paatero
No kovin kepu on laittanut tässä hallituksessa kampoihin demareille, kumpi on vasemmistolaisempi.

Kuka mietti taannoin:

”Pitäisiköhän äänestää Rinnettä?”

😎😎😎😎😎😎
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!